Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mini-pijp-iets? (Salvia vraag)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mini-pijp-iets? (Salvia vraag)

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    Vandaag bestelling binnengekregen van dutch-headshop.com
    Ik heb een soort klein gratis pijpje erbij gekregen met 5 filters, alleen ik heb GEEN idee hoe dat ding in godsnaam werkt. Hij lijkt een beetje op dit:

    http://www.dutch-headshop.com/images...oke_lejo15.gif

    Heeft iemand ervaring met zo'n pijpje of weet hoe die werkt?
    En ik heb niet zo'n zin om dat spul te kauwen, bah.

    #2
    gewoon filter erin, vol steken en oproken

    Comment


      #3
      Hmm... heel veel salvia in het pijpje gepropt, verwarmd en drie halen genomen... en nog steeds niet high ofzo.. (mijn eerste keer).
      Doe ik iets fout??

      Comment


        #4
        Trouwens, moet je tijdens het verwarmen tergelijkertijd het goedje oproken, of even wachten?

        Comment


          #5
          Van salvia ga je halucineren beste, en dan moet het nog een bepaalde soort zijn

          grtz

          Comment


            #6
            Als je Salvia wilt roken, dan moet je een aansteker met zo' n turbovlam of een gasbrandertje gebruiken, Salvia heeft nml. een erg hoge temp nodig om te verbranden. Je moet zo veel mogelijk Salva in 1 x naar binnen teugen en dit zo lang mogelijk binnen houden.

            Denk er wel aan dat Salvia een dame is, net zoals onze geliefde wietplantjes, en dames behandel je met respect. Gebruik je Lady Salvia op een respectloze manier dan zal zij zich nooit in haar ware gedaante laten zien !

            Zorg voor een nuchtere tripsitter, en zorg dat er geen voorwerpen in de buurt zijn waarmee je jezelf kunt verwonden.

            Have fun !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Yes bedankt voor alle info

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post

                Denk er wel aan dat Salvia een dame is, net zoals onze geliefde wietplantjes, en dames behandel je met respect. Gebruik je Lady Salvia op een respectloze manier dan zal zij zich nooit in haar ware gedaante laten zien !

                Have fun !
                Wau dat er toch nog mannen zijn die weten hoe je met vrouwen om moet gaan RESPECKT
                *grinnn*
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Lol real gentlemen overhere eh Sandra,over dat pijpje gesproken et lijkt mij een goed idee om je vlam voor et gaatje te houden zodat et vuur naar binnen wordt getrokken.
                  btw op youtube staan er wel filmpjes over salvia misschien verstandig om die eerst effe te checken zodat je weet wat de effecten kunnen zijn en zoals Flip al zegt je voor een oppas kunt zorgen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X