9e Week bruin in toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • readysteady
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Dec 2014
    • 9

    #1

    9e Week bruin in toppen

    Korting op 420shop
    Hey forumleden,

    Dit is mijn allereerste keer dat ik een oogst doe en dus helemaal nieuw in hierin. De afgelopen 9 weken waren zeer leerzame weken en voor mijn gevoel goed verlopen. Maar in 2 planten (Shining Silver Haze uit zaad) zie ik nu bruin ontstaan en bij 1 top laat ook een stukje los (hangt er wat los aan)

    Omdat dit mijn eerste keer is weet ik niet helemaal 100% wat te doen. Ik hoop dat de foto's jullie wat zeggen hierover en dat jullie wat nuttige tips voor mij hebben.


    1e.plant1.jpg1e.plant2.jpg2e.plant.jpg.

    Alvast bedankt!
    Last edited by readysteady; 8 December 2014, 10:41.
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #2
    Re: 9e Week bruin in toppen

    Deze zijn oogstklaar . Gefeliciteerd!

    Comment

    • readysteady
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Dec 2014
      • 9

      #3
      Re: 9e Week bruin in toppen

      Bedankt voor de tip! Ik moet ze nog 2 dagen laten staan (samen met de overige), kan dat nog?

      Comment

      • WeedFan
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2014
        • 848

        #4
        Re: 9e Week bruin in toppen

        Natuurlijk . Maar wacht nog even, tot meerdere mensen hebben gereageerd. Dan weet je het zeker. Maar zoals ik het nu zie zijn het prachtige toppen geworden en ik denk al redelijk klaar. Paar dagen kan btw geen kwaad.

        Comment

        • readysteady
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Dec 2014
          • 9

          #5
          Re: 9e Week bruin in toppen

          Ja dat zal ik doen, in ieder geval bedankt voor je reacties terug . Het blijft spannend in de zin dat ik bang ben iets te missen omdat ik een "groentje" ben hierin.

          Comment

          • WeedFan
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 848

            #6
            Re: 9e Week bruin in toppen

            Ik ook. Maar leren doet niemand kwaad!

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: 9e Week bruin in toppen

              Toch geen toprot? Als je de gele blaadjes te gemakkelijk van tussen de toppen kunt trekken, is er iets niet pluis.

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #8
                Re: 9e Week bruin in toppen

                Ik zat ook aan toprot te denken, ik zou dat als eerste even goed bekijken!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • readysteady
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Dec 2014
                  • 9

                  #9
                  Re: 9e Week bruin in toppen

                  Oke, ze lopen qua kalendertijd komend weekend af, misschien toch maar oogsten? Ik heb de toprot tips gelezen, ik ga er mee aan de gang. Bedankt in ieder geval

                  Comment

                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4721

                    #10
                    Re: 9e Week bruin in toppen

                    Succes!
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: 9e Week bruin in toppen

                      Veel s6 met het knippen!

                      Comment

                      • readysteady
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Dec 2014
                        • 9

                        #12
                        Re: 9e Week bruin in toppen

                        Ja dat was het wel (toprot), ondertussen daar ook weer veel van geleerd. Goed opletten als de kleur verandert en waar, zomaar ergens bovenin is foute boel is mijn ervaring.

                        Comment

                        • Wietefras
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 4374

                          #13
                          Re: 9e Week bruin in toppen

                          Ik had laatst ook een verkleurd blaadje in de top en dat kon ik er niet uit trekken. Dus maar gewoon laten zitten, maar na een paar dagen kwamen er steeds meer van die verkleurde blaadjes. Dus toch voor de zekerheid de top er maar uitgehaald en helaas toch dikke rot van binnen.

                          Het is dus niet altijd zo dat je de blaadjes er makkelijk uit kan trekken bij toprot. Al zag deze schimmel er wel uit dan de toprot waarbij de blaadjes wel los komen. Was meer wit en pluizig.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment

                          • Ballin
                            Chronic Stoner
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 189

                            #14
                            Re: 9e Week bruin in toppen

                            Bij mijn eerste paar kweken heb ik ook last gehad van toprot. De kleine blaadjes laten echt bijna nooit los. Je kan de plant bij wijze van spreken helemaal krom trekken zonder dat het los laat. Tenzij de top aan het rotten is.
                            Heb enkele maanden geleden geïnvesteerd in een ontvochtiger van conrad. Koste iets van een 25euro dacht ik. Maar werkt zeer goed om de LV naar beneden te halen wanneer de lamp uit is. Sindsdien geen rot meer gehad. Veel succes met de plantjes en het knippen trouwens! Moest er toch toprot aanwezig zijn kan je deze weg knippen en de rest van de top is nog gewoon goed en rookbaar.
                            5x Jack Herer & een AMS'je!

                            Comment

                            • readysteady
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Dec 2014
                              • 9

                              #15
                              Re: 9e Week bruin in toppen

                              Hey Ballin, alweer een tijdje geleden maar bedankt voor de tip voor de ontvochtiger van conrad. Dat ga ik ook proberen nu. Nieuwe ronde nieuwe kansen en de zorg dat het er eventueel weer in komt wil ik zo veel mogelijk gaan beperken

                              Comment

                              Bezig...