Vraagje over licht.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Roodjood
    Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 22

    #31
    Re: Vraagje over licht.

    Nickname is mijn bijnaam bij vrienden.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Mijn led heeft alleen weinig blauwe leds , en veel meer rooie , zeg maar ideaal voor groei EN bloei

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #32
      Re: Vraagje over licht.

      I.v.m. Ali express (rubens link)
      Wel amazing,
      Ali is een soort ebay met allerhande verkopers (zoals ebay of 2dehands) over de wereld die chinese dingen verkopen (alles behalve eten dus), of die site te vertrouwen is? Nee want je moet niet de site vertrouwen maar de persoon op de site die het verkoop. De site zelf heeft een rating en revieuws per verkoper en zo kom je er wel snel uit of die betrouwbaar is of niet.
      Met hulpmiddelen als paypall is betalen e.d. Sneller en makkelijker als bij .nl of .be
      Mijn aankopen varieren van .nl tot uk en china
      En eerlijksgewijs moet ik zeggen dat paketten uit engeland sneller aan mijn deur staan als .nl :mad:
      Dus de dag van vandaag geen excusses meer op .com ofzo te ontwijken
      Maar als je wil zo een goekope lamp uit china neem dan uit ebay (of ali) en geen half werkende onbekende websites
      Last edited by grinderke; 4 January 2015, 07:50.

      Comment

      • amazing
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 1699

        #33
        Re: Vraagje over licht.

        - materiaal haal ik persoonlijk op in growshop
        - maar wil eens zaden bestellen maar is deze bvb betrouwbaar ?

        Comment

        • grinderke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 974

          #34
          Re: Vraagje over licht.

          wietzaadjes nl is goekoper meer keus en betrouwbaarder

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #35
            Re: Vraagje over licht.

            Oorspronkelijk geplaatst door grinderke
            wietzaadjes nl is goekoper meer keus en betrouwbaarder
            thx

            Grts Amazing

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #36
              Re: Vraagje over licht.

              Ook bij de sponsors van JD is het goed zaden kopen
              Ik koop veel via ebay etc. maar voor mijn zaden zou ik toch een bekende nederlandse shop kiezen.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #37
                Re: Vraagje over licht.

                Zo is dat Stemma, het begint bij goed en betrouwbaar zaad!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                Bezig...