Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4721

    #1

    Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

    Korting op 420shop
    Shit, laat net mijn wekpotje vallen, zie er wel wat glinsteren ertussen, is dit nog te redden?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees
  • amazing
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 1699

    #2
    Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

    - ik zou het wegwerpen je weet maar nooit

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #3
      Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

      Glas en glassplinters

      Stukjes glas in cannabis, vaak van industriële aard, kunnen meestal niet worden waargenomen met het blote oog, maar wel met een (zak)microscoop. Door de hoge temperaturen (tijdens verbranding) barsten de kleine glasdeeltjes waardoor hele kleine scherpe stukjes ontstaan. Eenmaal in de luchtwegen is de kans groot dat ze binnen afzienbare tijd veel kleine snijwonden veroorzaken. Het littekenweefsel dat ontstaat kan vervolgens de longziekte silicose (stoflongen, een chronische ontsteking) veroorzaken, vooral wanneer cannabis verontreinigd met glas regelmatig wordt gebruikt.

      Bron:http://www.rollingstoned.nl/13-8-201...e-wiet-deel-2/
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Greyvol
        Amazing Grower
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 4721

        #4
        Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

        Tip van de week, doe wat plakband op je wekpotten, als ze dan vallen breken ze niet in duizend stukjes.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment

        • Michevan
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2014
          • 1417

          #5
          Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

          Inderdaad, weggooien!
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment

          • Greyvol
            Amazing Grower
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 4721

            #6
            Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

            Verdampen zou dan nog wel kunnen?
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
              Tip van de week, doe wat plakband op je wekpotten, als ze dan vallen breken ze niet in duizend stukjes.
              In 2 stukken breken geeft al genoeg glassplinters..

              Tip van de week, laat je weckpotten niet vallen
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #8
                Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                ai ai ai ai

                Comment

                • royalcheese1grow
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 672

                  #9
                  Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                  heb het ooit ook meegemaakt greyvol, een hoop ellende.
                  Heb gewoon de grootste toppen eruit gezocht, de kleine rommel heb ik allemaal in de kliko gegooit.
                  Je hoeft niet alles gaan weg te gooien hoor, is zonde.
                  Gewoon goed controleren.

                  Grts cheese

                  Comment

                  • rayfie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 227

                    #10
                    Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                    Wil je zeker zijn gooi je stash in een emmer water en roer voorzichtig. Alles er weer uit een op vloeipapier drogen. Eet. glas licht op de bodem van de emmer. Is rigoureus maar werkt wel.

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #11
                      Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                      Simpel toch, paf em op in een waterpijp
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #12
                        Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                        Je moet die weckpotten behandelen als potten vol goud ik laat ook nogal ns wat vallen,hangt van de state of mind af,maar weckpotten vol lekkere toppen,no way man in de vapo ermee,heb je nikst van verlies

                        Comment

                        • Greyvol
                          Amazing Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 4721

                          #13
                          Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                          Heb mijn verdamper uit de kast gehaald
                          Bedankt voor alle tips en advies
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #14
                            Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                            Zijn weinig mensen die een vapo in hun bezit hebben aangezien de dure aankoopprijs, i say waterpijpski 2 times
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: Glazen wekpot gevallen met wiet, hoe krijg ik de glasdeeltjes er nog uit?

                              Gooi je wiet op de vloer, trek je schoenen en sokken uit, en stamp er een tijdje goed op met je blote voeten.
                              Resultaat: Glas zit in de voeten en niet meer in de wiet.

                              Mag ik je verder nog wijzen op dit topic?

                              Maarre...verdampen inderdaad, en pas goed op.
                              Stukkie glas in je keel is ook geen feest, dan doe je je eerstvolgende 20 posts vanuit het hospitaal.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...