Mannetje op tijd weggehaald?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mrblonde01
    Advanced Stoner
    Member
    • Sep 2013
    • 66

    #1

    Mannetje op tijd weggehaald?

    Korting op 420shop
    Na ongeveer 2 a 3 weken in de 12/12 bloeitijd kwam ik erachter dat een klein achterblijvertje in mijn kweek een mannetje was. Ik heb hem meteen weggehaald natuurlijk, maar hoe groot is het risico dat er bestuiving heeft plaatsgevonden? Ik heb een foto toegevoegd van de grootste tak van het mannetje.

  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Mannetje op tijd weggehaald?

    Heb je ergens opengesprongen banaantjes gespot ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • mrblonde01
      Advanced Stoner
      Member
      • Sep 2013
      • 66

      #3
      Re: Mannetje op tijd weggehaald?

      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      Heb je ergens opengesprongen banaantjes gespot ?
      Ik dacht dat ik wel een paar banaantjes zag die een soort gesplitst waren...maar het leek nog erg vroeg, blijven die banaantjes zo groen en sappig, ook als ze openspringen?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Mannetje op tijd weggehaald?

        Ja.
        Als ze heel zijn zijn het ballen, en als ze open zijn niet meer.
        't Is geen hogere wiskunde.
        Zo gauw ze aan de plant hangen kunnen ze ook open springen, dat duurt geen weken.

        Laat zat ook, met weghalen.
        Had je 2 weken niet naar je plantjes gekeken ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Mannetje op tijd weggehaald?

          Was mss moeilijk te zien tussen die 149 anderen.

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #6
            Re: Mannetje op tijd weggehaald?

            - 149 ghehe , ik zou de 149 dan als de lamp uit gaat een lekkere douche geven.
            - ivm stuifmeel verwijderen.

            Comment

            • mrblonde01
              Advanced Stoner
              Member
              • Sep 2013
              • 66

              #7
              Re: Mannetje op tijd weggehaald?

              Haha 149 Nee hoor, die passen niet in mijn tentje Er zijn een paar anderen, maar dit was een achterblijvertje, ik kon hem nu pas goed zien helaas. Volgende keer zal ik beter moeten checken dus, zelfs met gefeminiseerde zaadjes!

              Heeft het nu, 1 dag later, nog zin om te sproeien trouwens? Als ik zo thuis kom gaat de lamp al weer bijna aan...

              Comment

              • amazing
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 1699

                #8
                Re: Mannetje op tijd weggehaald?

                - ik zou als de lamp uitgaat , je dames goed nat sproeien.
                - als dit kan vandaag dan doe je het vandaag nog
                - als er 1 balletje ofzo open is gegaan dan is het besproeien van je dames zeer belangrijk en met geluk blijven het dames

                Comment

                • grow one
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Feb 2015
                  • 48

                  #9
                  Re: Mannetje op tijd weggehaald?

                  dat gefemineseerde zaadjes : vrouwelijke hermies kunnen worden ok , maar dat ze ook mannetjes kunnen worden wist ik niet (klein percentage kans wsl)

                  Laat je weten hoe dit afgelopen is ?
                  1e kweekverslag 3x autofem W.W. onder slechts 182w verspreide CFL

                  Comment

                  Bezig...