Na ongeveer 2 a 3 weken in de 12/12 bloeitijd kwam ik erachter dat een klein achterblijvertje in mijn kweek een mannetje was. Ik heb hem meteen weggehaald natuurlijk, maar hoe groot is het risico dat er bestuiving heeft plaatsgevonden? Ik heb een foto toegevoegd van de grootste tak van het mannetje.








Comment