Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaadje is ontkiemt maar???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadje is ontkiemt maar???

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 feminized zaadjes G13 haze laten ontkiemen, 10 dagen geleden was ik begonnen. 4 zaden zijn goed ontkiemt met het worteltje eruit. Nu is er een zaadje dat 4 dagen geleden is ontkiemt maar het worteltje komt er nog geen millimeter uit, maar het is wel te zien dat het zaadje gebarsten is en het worteltje al zichtbaar is. Wat moet ik nu doen al potten of het nog in een glas water laten?

    Grttzz dekweker
    Last edited by westport; 12 March 2009, 13:35.

    #2
    je kan hem al potten en dan rond het zaadje water geven zodat de penwortel opzoek gaat naar water...

    als hij in het water blijft zitten moet hij niet naar water zoeken!

    het kan natuurlijk ook gewoon een slechter zaadje zijn dan de andere...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Gewoon alles planten. Waarschijnlijk is de kiemkracht van dat ene zaadje gewoon minder.

      Wilt niet per se zeggen dat het ene slecht plantje is.

      Peace

      Comment


        #4
        @ sars: ik zeg niet een slecht plantje,ik zeg een slechter zaadje ( en een slecht zaadje heeft niet veel kiemkracht...)

        grtzzz

        Comment


          #5
          Gewoon dat zaadje even helpen en het dopje er voorzichtig om weghalen, heb ik bij mijn 3 White Widows ook gedaan. Gewoon in de grond zetten en na een paar dagen begint ie vanzelf wel te groeien. Heeft inderdaad niets met de plant te maken, dat kan wel de mooiste worden

          Greetzz

          Comment


            #6
            Ik heb het zaadje meteen geplant, thankz voor de reacties.

            greetz

            Comment

            Bezig...
            X