Zaadje is ontkiemt maar???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dekweker
    Retired
    • Feb 2009
    • 17

    #1

    Zaadje is ontkiemt maar???

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 feminized zaadjes G13 haze laten ontkiemen, 10 dagen geleden was ik begonnen. 4 zaden zijn goed ontkiemt met het worteltje eruit. Nu is er een zaadje dat 4 dagen geleden is ontkiemt maar het worteltje komt er nog geen millimeter uit, maar het is wel te zien dat het zaadje gebarsten is en het worteltje al zichtbaar is. Wat moet ik nu doen al potten of het nog in een glas water laten?

    Grttzz dekweker
    Last edited by westport; 12 March 2009, 12:35.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    je kan hem al potten en dan rond het zaadje water geven zodat de penwortel opzoek gaat naar water...

    als hij in het water blijft zitten moet hij niet naar water zoeken!

    het kan natuurlijk ook gewoon een slechter zaadje zijn dan de andere...

    grtzzz

    Comment

    • SaRs!
      Wicked Stoner
      • Jan 2009
      • 249

      #3
      Gewoon alles planten. Waarschijnlijk is de kiemkracht van dat ene zaadje gewoon minder.

      Wilt niet per se zeggen dat het ene slecht plantje is.

      Peace

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        @ sars: ik zeg niet een slecht plantje,ik zeg een slechter zaadje ( en een slecht zaadje heeft niet veel kiemkracht...)

        grtzzz

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #5
          Gewoon dat zaadje even helpen en het dopje er voorzichtig om weghalen, heb ik bij mijn 3 White Widows ook gedaan. Gewoon in de grond zetten en na een paar dagen begint ie vanzelf wel te groeien. Heeft inderdaad niets met de plant te maken, dat kan wel de mooiste worden

          Greetzz

          Comment

          • dekweker
            Retired
            • Feb 2009
            • 17

            #6
            Ik heb het zaadje meteen geplant, thankz voor de reacties.

            greetz

            Comment

            Bezig...