Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Boswiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Boswiet

    Korting op 420shop
    Hellow,wij willen in het bos tientallen kant en klare stekken gaan zetten, zonder potten.
    Werkt dit en wat kunnen we nog zelf toevoegen want ik hoorde dat bos humus erg goed is voor de kindjes...
    Moet er nog op ph etc.gelet worden en hoe meet je datin het bos?
    Tussen de dennebomen is dat een goede plek?
    Eten dieren de planten ook op?
    welke planten zijn het best voor boswiet? NLX?
    Moet er nog op meerdere zaken gelet worden, en is half april de beste tijd voor de stekken te zetten?
    Gaarne uw reactie en bijvoorbaat dank!

    #2
    nlx lijkt me net slegt.ik zou ze wel op een iets openere plek zette indien mogelik.over ph en ec zou ik me in een bos geen zorge maken.lijkt me een idejale boden.daar nog voldoende licht by en...
    ook wel oplette voor ongedierte

    Comment


      #3
      hoi tony welkom op jd,staat hier ergens een topic over geurillakweek(bos) daar zul je wel alle info vinden die je zoekt!

      mvg

      Comment


        #4
        Je kan best een rol kippengaas halen en deze rond je plantjes spannen... verder gewoon wat voeding geven rond je plantjes enzo.

        En het maakt niet veel uit welk soortje je zet. Gewoon een makkelijk soortje overleeft wel.

        En het is ook wel handig een gat te graven, daar potgrond in te doen en dan je plantje daar in te doen. De wortels zullen wel uitbreiden in de gewone bosgrond.

        Peace

        Comment


          #5
          Boswiet...

          Hellow,wij willen in het bos tientallen kant en klare stekken gaan zetten, zonder potten.
          Werkt dit en wat kunnen we nog zelf toevoegen want ik hoorde dat bos humus erg goed is voor de kindjes...
          Moet er nog op ph etc.gelet worden en hoe meet je datin het bos?
          Tussen de dennebomen is dat een goede plek?
          Eten dieren de planten ook op?
          welke planten zijn het best voor boswiet? NLX?
          Moet er nog op meerdere zaken gelet worden, en is half april de beste tijd voor de stekken te zetten?
          Gaarne uw reactie en bijvoorbaat dank!

          Comment


            #6
            je bent jezelf aan het herhalen, wist jet?

            grtz

            Comment


              #7
              Ja sorrry ik weet nog niet echt hoe deze site werkt.
              Hoopte al meer reacties te hebben na 5 dagen vandaar opnieuw,of heeft dat geen zin? gaat de vraag dan niet weg ofzo?
              Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
              je bent jezelf aan het herhalen, wist jet?

              grtz

              Comment


                #8
                nop heeft eigenlijk geen zin, want je post blijft staan waar hij stond

                grtz

                Comment


                  #9
                  ok thanks matti...
                  heb jezelf nog een adviesje voor me ook eventueel?
                  Gr T.

                  Comment


                    #10
                    zoek naar brandnetels! als je die ziet kun je er tamelijk zker van zijn dat de grond goed is.
                    En zorg natuurlijk ook voor een plekje waar niemand komt

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      nlx lijkt me net slegt.ik zou ze wel op een iets openere plek zette indien mogelik.over ph en ec zou ik me in een bos geen zorge maken.lijkt me een idejale boden.daar nog voldoende licht by en...
                      ook wel oplette voor ongedierte
                      Daar zou ik mee opletten. Ga maar eens in een dennenbos lopen en ga kijken wat er op de grond groeit... Inderdaad, helemaal niets! Dus er kan wel zeker slechte grond zijn (in dat geval te zure grond, door het composteren van de naalden). Een gewoon loofbos moet okay zijn met wat humus in verder stadium van compostering, dan heb je wel de ideale grond vast
                      Veel succes!

                      Greetzzz

                      Jona
                      Last edited by Jona; 23 March 2009, 20:12.

                      Comment

                      Bezig...
                      X