Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zwakke stengels??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zwakke stengels??

    Korting op 420shop
    heb 5 witte weduwen gezet, staan al even onder TL lamp zie buiten kweek - kweekverslaagen, maar nu, heb er al 1tje moeten vast binden aan stokje of hij zou ng gaan omvallen, is hier iets aan te doen? of gwn laten doen? alvast bedankt grtzzz
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    #2
    wat is de afstand tussen je lamp en je plantjes?

    grtz

    Comment


      #3
      Zorgen dat je lamp laag genoeg hangt (zo'n 5 cm), je kunt een stokje langs je plantje steken of een steun maken van elektro draad.

      Heb je ook een ventilator draaien ? Van luchtverplaatsing gaat je plant bewegen waardoor er in de stam kleine scheurtjes ontstaan waardoor de stam vanzelf steviger wordt (soort van natuurlijk afweersysteem van de plant)

      Tevens kun je als je gaat verpotten de plant ingraven tot aan zijn 1ste blaadjes.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Doe maar wat flip zegt, moest het nog niet gebeurd zijn

        grtz

        Comment


          #5
          de afstand is zon 5 cm jup ikhoop dat het wat beter word want ze zijn niet echt stevig:p grtz
          Wil je van Bil bel dan naar GIL

          Comment


            #6
            ja heb ggn ventilatortje draaien neen:s
            miss een vetnilatortje vn de pc erin zetten?
            Wil je van Bil bel dan naar GIL

            Comment


              #7
              Jip zo'n pcfan is daar ideaal voor.

              ps: ni dubbelposten, als je ng iets wilt zeggen, kun je gewoon je laatste post editen

              grtz

              Comment


                #8
                ja srry XD zaler opletten, tis nog vroeg tnx voor de hulp zaler werk vn maaken
                Wil je van Bil bel dan naar GIL

                Comment


                  #9
                  ze zijjn overgepot houw julie op de hoogte in mijn kweekverslag grtz
                  Wil je van Bil bel dan naar GIL

                  Comment


                    #10
                    Re: zwakke stengels??

                    Hoi hoi,

                    Heb dus ook het probleem van te zwakke stengels, er staat wel een ventilator bij van mij maar toch dat probleem, ik werk
                    met 600whp lamp en deze hangt er een metertje boven? Ik ben wel bang als ik ze te laag hang dat ik mijn plantjes gewoon
                    zal koken/verbranden???

                    Comment


                      #11
                      Re: zwakke stengels??

                      60 cm aanhouden

                      Comment

                      Bezig...
                      X