heb 5 witte weduwen gezet, staan al even onder TL lamp zie buiten kweek - kweekverslaagen, maar nu, heb er al 1tje moeten vast binden aan stokje of hij zou ng gaan omvallen,
is hier iets aan te doen? of gwn laten doen? alvast bedankt
grtzzz
zwakke stengels??
Collapse
X
-
Zorgen dat je lamp laag genoeg hangt (zo'n 5 cm), je kunt een stokje langs je plantje steken of een steun maken van elektro draad.
Heb je ook een ventilator draaien ? Van luchtverplaatsing gaat je plant bewegen waardoor er in de stam kleine scheurtjes ontstaan waardoor de stam vanzelf steviger wordt (soort van natuurlijk afweersysteem van de plant)
Tevens kun je als je gaat verpotten de plant ingraven tot aan zijn 1ste blaadjes.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Re: zwakke stengels??
Hoi hoi,
Heb dus ook het probleem van te zwakke stengels, er staat wel een ventilator bij van mij maar toch dat probleem, ik werk
met 600whp lamp en deze hangt er een metertje boven? Ik ben wel bang als ik ze te laag hang dat ik mijn plantjes gewoon
zal koken/verbranden???Comment






Comment