Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help me...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help me...

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb vandaag 5 vrouwelijke zaden binnen gekregen, Indica E, Big Bang, El Nino, White Widow, Himalaya Gold en Chees (?)

    Nu was ik van plan om ze vanaf Mei buiten te zetten maar ik wil er toch eerst 1 binnen planten...

    Nu is mijn vraag: welke kan ik het beste binnen zetten mbt de lengte?

    Ik heb maar ongeveer 60 cm, zou dit lukken alss ik gelijk naar 12/12 gaa???

    MVG,

    Kaj

    #2
    ik zou he tniet weten als je genoeg ruimte er voor hebt ik zou iets hoger pakken ik heb zelf nu 80 hoog en mijn plantje is nu 30 hoog met pot 50 hoog en hij is pas een maand dus ik zou grooter pakken dan 60 ben bang dat je het niet gaat halen

    Comment


      #3
      als je met een lage wattage werkt wat lampen betreft kan dat lukken ja. Anders, in geval van zwaardere HPS-lampen kom je tekort met je hoogte. Ik kan je wel zeggen dat het met elke soort krap kan worden. Ik zou voor die 'Indica E' gaan, lijkt me een sterke indica als ik op me gevoel afga, en die blijven iets gedrukter dan sativas. Gewoon zoveel mogelijk indica erin hebben is belangrijk. Lamp ook dicht genoeg zodat ze zeker niet gaan strekken .

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        Jona, hij bedoelt Indica mix E:

        Die soorten bloeien allemaal evenlang en zijn Greenhouse seeds, 8-9 weken.

        Izbut, op hun site staan ook filmpjes als je op de soort klikt. Misschien kun je hier je soorten goed bekijken.

        Greetzz

        Comment


          #5
          Re: Help me...

          Kan je in het vervolg aub je vragen in de vragen sectie stellen?
          De Info sectie dient enkel voor Info topics, heb hem even voor je verplaatst.

          -Moved-

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Help me...

            Oke sorry, iig bedankt allemaal

            Ik heb idd maar een 16 watt spaarlamp dus mischien net wel;P

            of ik wacht gewoon nogg een maandje maarjaa het kriebelt al om er ff 1tje te zetten(A)


            laterr

            Comment


              #7
              Re: Help me...

              Jaa sorry Jona, beetje krom getypt, het is dus idd die Indica mix E van Greenhouse, maar die filmpjes kan ik niet vinden

              Comment


                #8
                Re: Help me...

                Op hun site kun je de zaden vinden. Klik op de foto van de soort die je wilt zien en als de pagina geladen is scroll je naar beneden, wat ik eerst ook niet deed, maar daar staat dus een filmpje plus info over de plant.

                Peace

                Comment

                Bezig...
                X