Help me...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • izbut
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 35

    #1

    Help me...

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb vandaag 5 vrouwelijke zaden binnen gekregen, Indica E, Big Bang, El Nino, White Widow, Himalaya Gold en Chees (?)

    Nu was ik van plan om ze vanaf Mei buiten te zetten maar ik wil er toch eerst 1 binnen planten...

    Nu is mijn vraag: welke kan ik het beste binnen zetten mbt de lengte?

    Ik heb maar ongeveer 60 cm, zou dit lukken alss ik gelijk naar 12/12 gaa???

    MVG,

    Kaj
  • WwesleYy
    Retired
    • Feb 2009
    • 72

    #2
    ik zou he tniet weten als je genoeg ruimte er voor hebt ik zou iets hoger pakken ik heb zelf nu 80 hoog en mijn plantje is nu 30 hoog met pot 50 hoog en hij is pas een maand dus ik zou grooter pakken dan 60 ben bang dat je het niet gaat halen

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      als je met een lage wattage werkt wat lampen betreft kan dat lukken ja. Anders, in geval van zwaardere HPS-lampen kom je tekort met je hoogte. Ik kan je wel zeggen dat het met elke soort krap kan worden. Ik zou voor die 'Indica E' gaan, lijkt me een sterke indica als ik op me gevoel afga, en die blijven iets gedrukter dan sativas. Gewoon zoveel mogelijk indica erin hebben is belangrijk. Lamp ook dicht genoeg zodat ze zeker niet gaan strekken .

      Greetzzz

      Jona

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #4
        Jona, hij bedoelt Indica mix E:

        Die soorten bloeien allemaal evenlang en zijn Greenhouse seeds, 8-9 weken.

        Izbut, op hun site staan ook filmpjes als je op de soort klikt. Misschien kun je hier je soorten goed bekijken.

        Greetzz

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Re: Help me...

          Kan je in het vervolg aub je vragen in de vragen sectie stellen?
          De Info sectie dient enkel voor Info topics, heb hem even voor je verplaatst.

          -Moved-

          Peace

          Comment

          • izbut
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2008
            • 35

            #6
            Re: Help me...

            Oke sorry, iig bedankt allemaal

            Ik heb idd maar een 16 watt spaarlamp dus mischien net wel;P

            of ik wacht gewoon nogg een maandje maarjaa het kriebelt al om er ff 1tje te zetten(A)


            laterr

            Comment

            • izbut
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2008
              • 35

              #7
              Re: Help me...

              Jaa sorry Jona, beetje krom getypt, het is dus idd die Indica mix E van Greenhouse, maar die filmpjes kan ik niet vinden

              Comment

              • ijscoman1
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 1768

                #8
                Re: Help me...

                Op hun site kun je de zaden vinden. Klik op de foto van de soort die je wilt zien en als de pagina geladen is scroll je naar beneden, wat ik eerst ook niet deed, maar daar staat dus een filmpje plus info over de plant.

                Peace

                Comment

                Bezig...