Droogruimte vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • green farmer
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 359

    #31
    Re: Droogruimte vraagje

    Jesus dat ziet er goed uit man! Nu nog die derde erbij en dan wachten tot alles droog is Ik heb je verslag gemist maar wat voor soort heb je hier hangen?

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #32
      Re: Droogruimte vraagje

      Dat vroeg ik me ook af
      Heeft je vrouw al een idee welke soortjes het waren ?
      Een Lemon haze is wel te onderscheiden, een Dela haze en Opium verschillen ook wel wat.
      Op seedfinder kan ze eventueel vergelijken

      Mooi resultaat man, en dat voor een n00b
      Zou maar een klein tonnetje ergens op je landgoed begraven, voor slechtere tijden.
      Of olie ermee maken, dat kun je wat onopvallender gebruiken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Sirius48e
        Banned
        Lucky Member
        • Jun 2016
        • 48

        #33
        Re: Droogruimte vraagje

        Hola senor Q,
        Het is wel grappig hoe al mijn topics nu samenkomen.
        Het avontuur 2016 is immers ten einde.
        Veel gedaan, veel gelezen hier op t forum en met name veel geleerd.
        De vrouw is happy. De oogst rookt lekker weg.

        Doelstelling is uiteraard om in 2017 een beter resultaat te halen. Weer met 4 plantjes. En deze keer met labels aan de stam met welke merk/model het is. Ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet heb gedaan.

        Grtjs


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment

        Bezig...