Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

oerwoud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oerwoud

    Korting op 420shop
    hoi, hoi, hier ben ik weer..
    ben nu in men derde week bloei en plantjes zien er volgens mij goed uit, sommige krijgen echt al mooie topjes..
    denk wel nog steeds dat er teveel in men tent staat.. is het niet beter dat ik er 2 planten uithaal zodat de zijdelingse toppen ook licht krijgen?? het is nu net een oerwoud en planten krijgen hierdoor ook alleen nog licht van boven en er werd mij verteld dat dit echt niet goed is voor de zijdelingse toppen..
    hier enkele foto's
    Attached Files

    #2
    Re: oerwoud

    Je zal nog verschieten wat die topjes die haast geen licht krijgen, gaan opbrengen. Meestal is dat het meer gewicht per plant.

    wat ik je zou aanraden is alle onderste zijtakken die niet hoger meer groeien verwijderen, niet teveel. Zo gaat dat oerwoud al wat uitdunnen en binnen paar weken kan je beginnen met hier en daar een groot blad weg te halen boven de toppen.
    Maar dat zien we dan wel weer als het zover is.

    Grtz

    PS : kun je geen account aanmaken bij http://www.mijnalbum.nl is veel makkelijker denk ik om je foto's te tonen

    Comment


      #3
      Re: oerwoud

      atachments laden sneller.
      brabantse nachten zijn lang

      Comment


        #4
        Re: oerwoud

        Geloof ik Chriske, maar voor ons zijn de fotos duidelijker . Maar is goed ook zo hoor. Ik stel maar voor .

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: oerwoud

          Hoezo duidelijker? Als je op de attachment klikt krijg je de originele groote..
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: oerwoud

            Yeeps maar als ik ze opsla , kan ik haast niet inzoomen of dat zal aan het aantal pixels liggen, waar hij in getrokken is.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: oerwoud

              Dan ligt het aan de foto zelf...
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X