oerwoud

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mike79
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2008
    • 28

    #1

    oerwoud

    Korting op 420shop
    hoi, hoi, hier ben ik weer..
    ben nu in men derde week bloei en plantjes zien er volgens mij goed uit, sommige krijgen echt al mooie topjes..
    denk wel nog steeds dat er teveel in men tent staat.. is het niet beter dat ik er 2 planten uithaal zodat de zijdelingse toppen ook licht krijgen?? het is nu net een oerwoud en planten krijgen hierdoor ook alleen nog licht van boven en er werd mij verteld dat dit echt niet goed is voor de zijdelingse toppen..
    hier enkele foto's
    Attached Files
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: oerwoud

    Je zal nog verschieten wat die topjes die haast geen licht krijgen, gaan opbrengen. Meestal is dat het meer gewicht per plant.

    wat ik je zou aanraden is alle onderste zijtakken die niet hoger meer groeien verwijderen, niet teveel. Zo gaat dat oerwoud al wat uitdunnen en binnen paar weken kan je beginnen met hier en daar een groot blad weg te halen boven de toppen.
    Maar dat zien we dan wel weer als het zover is.

    Grtz

    PS : kun je geen account aanmaken bij http://www.mijnalbum.nl is veel makkelijker denk ik om je foto's te tonen

    Comment

    • ChriskE
      Admin
      Admin
      • Oct 2007
      • 244

      #3
      Re: oerwoud

      atachments laden sneller.
      brabantse nachten zijn lang

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: oerwoud

        Geloof ik Chriske, maar voor ons zijn de fotos duidelijker . Maar is goed ook zo hoor. Ik stel maar voor .

        Grtz

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #5
          Re: oerwoud

          Hoezo duidelijker? Als je op de attachment klikt krijg je de originele groote..
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Re: oerwoud

            Yeeps maar als ik ze opsla , kan ik haast niet inzoomen of dat zal aan het aantal pixels liggen, waar hij in getrokken is.

            Grtz

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #7
              Re: oerwoud

              Dan ligt het aan de foto zelf...
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...