PH meter probleem.....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DaZeD
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 466

    #1

    PH meter probleem.....

    Korting op 420shop
    Ik denk dat mijn PH meter defect is, daarstraks gaf constant 3.6 aan, ook als ik hem bijregelde, daarna heb ik de electrode los gevezen om te kijken of er misschien geen water in zat, en toen ik hem terug ineen vees kwam er gewoon 1 op, niet 0.1 maar gewoon 1...

    Weet iemand wat het is, en of ik misschien een nieuwe electrode moet kopen?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: PH meter probleem.....

    Dit word een nieuwe, de meeste ph meters zijn goed voor een jaar. Je kan enkel bij de duurdere meters de elektroden en het lakmoespapier vervangen.

    Grtz

    Comment

    • DaZeD
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 466

      #3
      Re: PH meter probleem.....

      Het is 1 van Milwaukee PH 51, vond die toch al redelijk duur, 89,00 €, je kan die onderaan losschroeven.

      Zo eentje; http://www.alwaysgrows.com/photos/milwaukee-PH51.jpg

      Ga ik nu elk jaar een nieuwe moeten kopen, da kan toch niet?
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: PH meter probleem.....

        yep een PH meter gaat gemiddeld een jaar mee daarna is het vervangen van de electrode of de gehele meter een must,als jou ph meter jou een jaar lang de juiste waardes heeft gegeven heeft hij z,n centen opgebracht.

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #5
          Re: PH meter probleem.....

          Ik heb zo een goedkope ph meter van de brico, 8 euro, werken deze ook goed? anders is deze missch beter omdat die niet zo duur zijn....

          Comment

          • DaZeD
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 466

            #6
            Re: PH meter probleem.....

            Ah, da meende nie!
            Mijn lief is nu al aan't zagen da'k wa meer moet gaan sparen...

            Ok, bedankt, niets aan te doen, je mag mij morgen dan verwachten.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment

            • janleuri
              Retired
              • Oct 2008
              • 1131

              #7
              Re: PH meter probleem.....

              baze verkoopt zijn ph meter die nog nieuw is:
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ter-t4327.html

              Comment

              • DaZeD
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 466

                #8
                Re: PH meter probleem.....

                Ai, ik had het op voorhand moeten weten, maar ze staan nu al droog mijn plantjes, dus ik moet hem ten laatste morgen hebben, ik zal wel gewoon naar Alien gaan om een nieuwe.
                Helaas, toch bedankt!

                En't probleem met vrouwen is; ze kunnen gigantisch zagen , maar wat ze zeggen is toch meestal allemaal waar e!
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment

                Bezig...