Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

cannabis pollen vraagje'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cannabis pollen vraagje'

    Korting op 420shop
    Hoy, beste cannabinisten, ik vroeg mij af of je ergens kan stuifmeel van de cannabisplant kan kopen? zou dit mogelijk zijn ? ik ben nl op zoek om enkele top plantjes die ik staan heb te pollineren zodoende dat ik er zaadjes kan van bekomen; weet dit iemand?

    alvast bedankt
    ago

    #2
    Re: cannabis pollen vraagje'

    [attentie]Handel in wiet / stekjes / (verkopen van) zaad is niet toegestaan.
    (Lees de FAQ a.u. b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php
    )Grtz bobo[/attentie]

    Comment


      #3
      Re: cannabis pollen vraagje'

      Ik zou nog 5 gewonen zaden kopen na je eigen smaak en dan die laten ontkiemen de man er uit halen de rest mee doen wat je wil. de mannen buiten neer zetten en dan als ze stuifmeel produceren datdaar een beetje vanaf halen en dan bij je vrouw doen Dat je dat ergens kan kopen is volgens mij niet mogelijk. Wat je ook kunt doen is als je iemand kent die ook planten heeft vragen aan hem of je wat van zijn MAN kan hebben alsie die heeft. Dan moet je ook nog even naar de afkomst kijken anders zit je strax met een kruising, of je moet een kruising willen

      grtzz

      Comment

      Bezig...
      X