Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

    Korting op 420shop
    Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg


    Dit wou een vriend van mij weten

    #2
    Re: Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

    Lees toch eerst eens het forum door en stel dan een vraag, "wat te doen als wietplantje groot genoeg (is?)" wat bedoel je daarmee?
    Denk aan je vraag en schrijfstijl te zien dat je nog maar 14 bent ofzo, zodus get the f... out of here, lol

    Comment


      #3
      Re: Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

      een vriend wou het weten dus ik typte het even snel, vandaag dat ik die "is" vergat, en nee, ik ben niet 14, ik ben 20

      Comment


        #4
        Re: Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

        Wat bedoel je met "groot genoeg" als die buiten staat kan je de natuur zn gang laten gaan en zal het nog wel even duren voordat die helemaal klaar is voor de oogst...
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

          vraag aan je vriend dat hij zich hier aanmeld en fotos plaats, uitleg geeft waar hij mee bezig is. Als hij buiten staat zal je er pas wiet kunnen van halen eind september of eind oktober of eind november. We weten niet welke soort het is dus kunnen wij dat niet bepalen of ie klaar is. Als ie binnen zijn planten groeit onder lampen kan hij zijn planten 12 uur licht geven per dag en 12 uur donker, vanaf dan kan je ten vroegste na 8 weken oogsten. sommige soorten pas na 14 weken. Als je te vroeg oogst zal er niet veel wiet vanhalen en ook geen goede wiet. Vraag dus aan je vriend dat hij alles eens komt uitleggen.

          gtzz

          Comment


            #6
            Re: Wat te doen als wiet-plantje groot genoeg

            Nou, we hebben allebij weinig verstand van de plantjes zelf, maar laatst vroeg ie aan mij: "hoe weet je eigenlijk wanneer je plantjes groot genoeg zijn om te knippen" want, hij zat er aan te denken om wat plantjes te laten groeien.

            Comment

            Bezig...
            X