Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Lees toch eerst eens het forum door en stel dan een vraag, "wat te doen als wietplantje groot genoeg (is?)" wat bedoel je daarmee?
Denk aan je vraag en schrijfstijl te zien dat je nog maar 14 bent ofzo, zodus get the f... out of here, lol
Wat bedoel je met "groot genoeg" als die buiten staat kan je de natuur zn gang laten gaan en zal het nog wel even duren voordat die helemaal klaar is voor de oogst...
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
vraag aan je vriend dat hij zich hier aanmeld en fotos plaats, uitleg geeft waar hij mee bezig is. Als hij buiten staat zal je er pas wiet kunnen van halen eind september of eind oktober of eind november. We weten niet welke soort het is dus kunnen wij dat niet bepalen of ie klaar is. Als ie binnen zijn planten groeit onder lampen kan hij zijn planten 12 uur licht geven per dag en 12 uur donker, vanaf dan kan je ten vroegste na 8 weken oogsten. sommige soorten pas na 14 weken. Als je te vroeg oogst zal er niet veel wiet vanhalen en ook geen goede wiet. Vraag dus aan je vriend dat hij alles eens komt uitleggen.
Nou, we hebben allebij weinig verstand van de plantjes zelf, maar laatst vroeg ie aan mij: "hoe weet je eigenlijk wanneer je plantjes groot genoeg zijn om te knippen" want, hij zat er aan te denken om wat plantjes te laten groeien.
Comment