stekjes genomen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • johnass
    Retired
    • Jul 2009
    • 4

    #1

    stekjes genomen

    Korting op 420shop
    hallo,
    ik kom uit België en heb vandaag aan de rand van een bos een twaalftal wietplantjes gevonden. Euforisch als ik was heb ik daar zo een paar stekjes afgenomen. het zag er mij een gezonde plant uit, 30cm hoog, zonder zaden ofzo. de stekjes die ik heb genomen zijn enkele blaadjes en ook een paar kleine steeltjes. nu is mijn vraag, wat doe ik daar best mee, om ze optimaal te kunnen laten groeien , en een fijn oogstje binnen halen. momenteel staan ze gewoon in een glaasje met weinig water, uit de zon. Kan ik ze eventueel in de aarde zetten ofzo?
    grtzz
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #2
    Re: stekjes genomen

    Foei, ik kan dat niet appreciëren dat je zomaar van iemands plant steelt.
    Maar ge hebt toch tenminste niet alles gestolen.

    Uw stekken gaan hoogstwss niet wortelen want ze hebben tot het bokaaltje water heel de tijd lucht liggen opzuigen.

    Blijf gewoon van andermans goed af en bevoorraad jezelf
    Je weet wat je hebt dan en je bent gevrijwaard van slechte karma.
    Ook in cannabis schuilt een heilige vrouwelijke goddelijkheid wiens kracht je niet mag onderschatten.
    Vraag dat maar aan Soma

    Comment

    • johnass
      Retired
      • Jul 2009
      • 4

      #3
      Re: stekjes genomen

      daar heb je wel n punt. maar waar zou ik hier in België zaadjes, laat staan plantjes kunnen kopen? Ik heb zelf geen vrienden die plantjes ofzo hebben. En wiet kopen wil ik niet, dan liever zelf kweken, zo weet je wat je in huis haalt...
      grtz

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: stekjes genomen

        Hier kan je zaden bestellen http://www.growshopalien.com/onlineshop/
        En tja ik had het ook gedaan hoor moeten ze maar beter vestopen.
        God was never on your side..

        Comment

        • johnass
          Retired
          • Jul 2009
          • 4

          #5
          Re: stekjes genomen

          hallo,
          ik zou een paar zaadjes van de weed seed shop kopen, namelijk, wss skunk. heeft iemand hier ervaring mee? zijn deze ook buiten te kweken (een must )?
          grtz

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #6
            Re: stekjes genomen

            Hallo Johnass,

            Welkom !

            Om buiten te beginnen ben je een beetje laat. Als je nu nog moet bestellen, ontkiemen en in de aarde moet steken gaat je wiet nooit op tijd klaar zijn.

            Leuk dat je bevangen bent door de kweekkoorts, als ik jou was zou ik tot volgend voorjaar lekker te tijd nemen om je te informeren en voorbereiden op een leuke kweek. Dat kun je heel goed doen op dit forum, genoeg mensen die al je vragen kunnen beantwoorden. Gouden regel is wel dat je zelf ook eerst moeite doet, eerst zoeken dmv de knop, vind je dan het antwoord niet mag je altijd de vraag stellen.

            Succes !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: stekjes genomen

              Je zou nog wel autowflower planten kunnen zetten die zijn in 2 maanden klaar en kan je ze roken
              God was never on your side..

              Comment

              • Smoking Fifi
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 1362

                #8
                Re: stekjes genomen

                Kijk gewoon op de zaadbank van de alien of het buitenplanten zijn, het staat bij de meeste zadbanken vermeld daar
                Voor de rest doorlees eens goed het forum en dan zal je al vele van je vragen opgelost zien.
                Voor de meeste gewone buitensoorten ben je al te laat, wil je nog buiten kweken dan zou ik voor een zo vroeg mogelijke autoflower gaan..
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: stekjes genomen

                  Zoals hier vermeld raad ik je ook aan om 'Autoflowering' soortjes te kopen. Voor andere planten is het zo goed als al te laat voor buitenkweek dit jaar.

                  De bekenste autoflower soort is toch wel de Lowryder #1 / #2.
                  Deze is al vaker gekruist, nu heb je ook MinefieldRyder en Dieselryder en nog veel meer AF soortjes (vaak te herkennen aan 'Ryder' in de naam).

                  Autoflowersoortjes zijn niet afhankelijk van een lichtcyclus van 12/12 (12 uur donker, 12 uur licht) om te gaan bloeien. Zij groeien en bloeien tegelijk, en kunnen na een week of 10-11 geoogst worden.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • Frikandel
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2009
                    • 44

                    #10
                    Re: stekjes genomen

                    Als ik zag dat iemand aan mijn plant zou plukken had ik allebij z'n benen gebroken, wees geen armoedzaaier en koop gewoon je zaadjes
                    Keep It Green

                    Comment

                    • johnass
                      Retired
                      • Jul 2009
                      • 4

                      #11
                      Re: stekjes genomen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frikandel
                      Als ik zag dat iemand aan mijn plant zou plukken had ik allebij z'n benen gebroken, wees geen armoedzaaier en koop gewoon je zaadjes
                      dat was een risico waarvan ik me bewust was ja

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: stekjes genomen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frikandel
                        Als ik zag dat iemand aan mijn plant zou plukken had ik allebij z'n benen gebroken, wees geen armoedzaaier en koop gewoon je zaadjes
                        Als je je planten weg zet in een bos zijn het niet JOU planten dan zijn ze van iedereen , das het risico dat je neem bij guerrilla.
                        Vind nog netjes dat hij alleen stekjes had genomen ik had ze helemaal mee genomen moet je ze mar beter weg zetten
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Frikandel
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2009
                          • 44

                          #13
                          Re: stekjes genomen

                          Waarom stelen van medekwekers?

                          -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
                          Last edited by westport; 31 May 2010, 02:18.
                          Keep It Green

                          Comment

                          • Origineel
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 348

                            #14
                            Re: stekjes genomen

                            Liever niet natuurlijk. Maar om te zeggen dat je iemands benen zou breken is ook Bullshit en zegt meer over jou kleine hersenen dan wat dan ook. Sry dak zo hard ben, maar als iemand dit soort taal uit slaat wil zijn benen breken. Frikandel !


                            BTW; Nog iemand op het forum die takken mist ?

                            -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
                            Last edited by westport; 31 May 2010, 02:19.

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: stekjes genomen

                              Waarom niet als je niet wil dat ze getolen worden verstop ze dan beter.

                              En als of ik mede kwekers als heilige moet zien :Ik zweer j=het je als er lekkere toppen op staan jat ik alles weg -)
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...