Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stekjes genomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: stekjes genomen

    Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
    Liever niet natuurlijk. Maar om te zeggen dat je iemands benen zou breken is ook Bullshit en zegt meer over jou kleine hersenen dan wat dan ook. Sry dak zo hard ben, maar als iemand dit soort taal uit slaat wil zijn benen breken. Frikandel !


    BTW; Nog iemand op het forum die takken mist ?
    Pardon? Ik zeg alleen wat ik zou doen als ik iemand aan m'n plant zag plukken, dus hou gewoon je smoel over me hersens of wat dan ook..


    @belladonna: Aghja zal wel aan de opvoeding liggen...


    Dacht dat de mensen op dit forum toch wat meer socialer waren, sneu...
    Keep It Green

    Comment


      #17
      Re: stekjes genomen

      Nee zeggen dat je iemands benen zou breken als die genen stekken neemt van een plant die gewoon in het openbaar groeit is lekker social. Als het een achtertuin zou zijn is het een ander verhaal.

      Comment


        #18
        Re: stekjes genomen

        Ja jij zal zeker blijven toekijken als iemand aan je plant zit te plukken...
        Keep It Green

        Comment


          #19
          Re: stekjes genomen

          Gezellig topic zeg.

          Comment


            #20
            Re: stekjes genomen

            Oorspronkelijk geplaatst door Frikandel View Post
            Ja jij zal zeker blijven toekijken als iemand aan je plant zit te plukken...
            Nee, ik zou wellicht een praat je met ze maken. Misschien een deal maken dat als ze er afblijven ze er wat van kunnen hebben. Je moet nou eenmaal aanpassen als je guerrilla grow doet. Moet natuurlijk wel uitkijken dat je geen boswachter of iets dergelijks aanspreekt.

            Comment


              #21
              Re: stekjes genomen

              ik heb een 12tal plantjes staan naast een bos en ben van belgie foto's

              Comment


                #22
                Re: stekjes genomen

                Wat een taal hiero !

                Guerrilla is hetzelfde als te hard rijden ; het is een kat-en-muisspelletje. Je probeert de politie te ontlopen, soms heb je pech. Met guerrilla grow is het een spelletje om je planten zo te plaatsen dat ze niet gevonden worden. Is dat wel zo, pech voor jou.

                Kan me voorstellen dat je het hier niet mee eens bent, maar dit is nog geen reden om iemand de hersenen in te slaan.

                Live and let live !

                (p.s. mijn kinderen leren sorry te zeggen als ze iemand gekwetst hebben, wellicht dat iemand hier zich ook geroepen voelt ? )
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #23
                  Re: stekjes genomen

                  Wil me aansluiten bij flip....

                  Hou het even gezellig.

                  Grts
                  Daniella
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                  Misty's ABC

                  Comment

                  Bezig...
                  X