Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

    Nou 5 gram is legaal zeggen ze dus gewoon in je broek zak
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

      Oke, dan houdt ik het op 5 gram in me broekzak , bedankt iedereen

      Comment


        #18
        Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

        Laat gewoon al je vrienden 5 gram meenemen, dan komt die hele vakantie wel goed, toch?

        Comment


          #19
          Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

          neem perzikpit (uithollen) en maak er een ketting van dan zeg je dat het van egypte komt of zo....
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #20
            Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

            Hmm, Terschelling, soms de Appelhof ??

            Tsja, en smokkelen, geloof mij, een drugshond vindt alles, er zijn er zelfs die onder water nog dingen kunnen vinden, alhoewel deze meestal getraind zijn op het vinden van lijken.

            Verder denk ik dat je je weinig zorgen hoeft te maken, als je een gebruikershoeveelheid (5 gram/persoon) bij heb tmag je zo doorlopen, heb je meer dan moet je er afstand van doen. (Natuurlijk niet met een kilo).

            Hier een nieuwsstukje over de controles, toevallig afgelopen maandag gebeurd :

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #21
              Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

              Kijk,da's nog eens duidelijk!!

              Tnx
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #22
                Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                Inderdaad, een mooie bron waarmee ik mijn beslissing heb genomen

                Ik ga geen truuks uithalen om drugs te smokkelen, hoef ook echt niet meer dan 5 gram mee. verder zou ik altijd nog iemand van onze groep kunnen vragen om ook nog wat mee te nemen.

                Bedankt voor alle reacties!

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                  Oorspronkelijk geplaatst door iszo View Post
                  ga mischien ook nog naar Terschelling dit jaar, ga er verder niet moeilijk over/mee doen,
                  Ik neem gewoon 5 gram mee... en kwa berechting gelden zover ik weet gewoon de nederlandse wetgeving, nederlandsgrondgebied enz...
                  iszo

                  helamaal mee eens

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                    alluminiumfolie
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #25
                      Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                      Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                      alluminiumfolie
                      + een lepel + ammoniak.

                      Geloof mij, aluminiumfolie houdt echt geen geur tegen. Heb een keer in Zwitserland 3 spacekoekjes gekregen, die zaten ook in alufolie. Nadat ze op de camping 2 dagen in de auto hadden gelegen rook de hele auto naar wiet. Aangezien er niemand verwacht dat je drugs smokkelt van Zwitserland naar Nederland heb ik er maar gewoon mee gereden. (Raampje wel open )
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #26
                        Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                        Aangezien er niemand verwacht dat je drugs smokkelt van Zwitserland naar Nederland heb ik er maar gewoon mee gereden.
                        Dat zou ik zomaar niet stellen. In Zwitserland wordt er veel buitenwiet geteeld en door een onduidelijke wetgeving tot op zekere hoogte legaal, niet wat de hoeveelheid betreft wel de soort. De controle daarop stelt niet veel voor en de Zwitsers produceren echt wel goeie wiet. Op gebied van uitvoer is de wetgeving echter meedogenloos en Zwitsers zijn niet te beroerd om aan de grens auto per auto te controleren ongeacht hoeveel wachtenden er zijn.

                        Comment


                          #27
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #28
                            Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                            ghehe Jah man die duftbeutel.

                            Duitsland
                            Ongeveer twee miljoen Duitsers gebruiken regelmatig cannabis. Het laatste decennium is het aantal drugszaken verdrievoudigd. Om de stijging van drugsgebruik tegen te gaan, overweegt de Duitse regering het bezit van kleine hoeveelheden cannabis niet langer te verbieden. Op dit moment is er geen formeel onderscheid tussen soft- en harddrugs. Drugsgebruik is niet verboden, drugsbezit wel. Daarop staat een straf van maximaal vijf jaar. De wet onderscheidt twee groepen drugshandelaren. Zij die handelen in kleine hoeveelheden drugs kunnen een straf krijgen van maximaal vijf jaar. Zware jongens kunnen maximaal vijftien jaar achter slot en grendel worden gezet.


                            De Britten hebben altijd met grote ontzetting gekeken naar het liberale drugsbeleid van Nederland. De Britse regering heeft meermalen gesteld dat verzachting van het drugsbeleid zou leiden tot 'Nederlandse toestanden'. Zo zouden de hoge moordcijfers in Amsterdam daaraan te wijten zijn. Alleen het gebruik van opium is bij de Britse wet verboden, het kan een straf van maximaal 14 jaar opleveren. Drugsbezit is wel verboden. Minister van Binnenlandse Zaken Jack Straw heeft, ondanks zijn aversie tegen het Nederlandse beleid, vorige maand aangekondigd dat hij het bezit van cannabis niet langer strafbaar wil stellen. Nederland is veelal zowel de exporteur als de producent van Britse drugs.

                            Frankrijk
                            Hoewel de Fransen bekend staan als tegenstanders van het Nederlandse drugsbeleid, wijkt het Franse beleid in de praktijk niet zo gek veel af van het Nederlandse. De Fransen richten zich voornamelijk op preventie en relativeren bezit van kleine hoeveelheden drugs voor eigen gebruik. Slechts vijf procent van de gearresteerde cannabisgebruikers wordt bestraft. In Frankrijk gaan steeds meer stemmen op voor legalisering van softdrugs. De Franse politiek is hier nog niet aan toe. Sinds er steeds meer steun is voor een liberaler beleid zijn wel enkele wijzigingen doorgevoerd. Zo krijgen verslaafden methadon, heeft er spuitenruil plaats en wordt er onderdak verleend aan verslaafden.

                            Denemarken
                            Drugsgebruik in Denemarken neemt toe. Desondanks heeft de regering geen duidelijk beleid vastgelegd. Zo is er geen verbod op drugsgebruik, maar wel op -bezit. De wet maakt geen onderscheid tussen soft- en harddrugs. In de praktijk wordt dat echter wel gemaakt. Denen die in het bezit zijn van cannabis voor eigen gebruik worden vaak niet vervolgd. Zij die in het bezit zijn van grote hoeveelheden harddrugs kunnen straffen krijgen die oplopen tot tien jaar. De Denen lijken zich voor een nieuw drugsbeleid te laten inspireren door landen als Zwitserland en Nederland. Vooralsnog blijft het Deense beleid onveranderd, onder druk van de Scandinavische landen, die behoudender zijn.

                            Luxemburg
                            Zwitserland
                            Het gebruik van softdrugs is in Zwitserland niet strafbaar. XTC-producenten worden minder zwaar gestraft dan in de meeste andere Europese landen. Het Zwitserse beleid is op vier pijlers gebaseerd: rechtshandhaving, preventie, behandeling en 'harm reduction'. Hiermee wil de overheid drugsgerelateerde problemen verminderen en drugsschade beperken. Het beleid ondersteunt ook de zwaar verslaafden en bestrijdt drugshandelaren. Zwitserland telt ongeveer 150 shops die cannabis verkopen. De bevoorrading wordt geregeld uit de kweek van cannabisplanten in eigen land. Zwitserland gebruikt het Nederlandse beleid als referentie voor het eigen drugsbeleid.

                            Finland
                            Alle Finse partijen zijn tegen legalisering van (soft)drugsgebruik. Justitie en belangenorganisaties (met name die van ouders van verslaafden) pleiten voor een harde aanpak. De politie beschikt over vergaande bevoegdheden ten behoeve van drugsbestrijding. In vergelijking met de andere Europese landen is het Finse drugsgebruik laag. Mogelijke oorzaken hiervoor zijn het harde optreden van politie en justitie, het nagenoeg ontbreken van traditionele drugsroutes en de populariteit van alcohol als ultiem genotsmiddel. Voor alle drugsdelicten geldt dat aanklagers en rechters af mogen zien van vervolging of veroordeling, als de dader vrijwillig een behandeling ondergaat.



                            Spanje
                            Spanje heeft een liberaal drugsbeleid. Gebruik is niet per definitie strafbaar. De wet biedt lokale autoriteiten de mogelijkheid drugsgebruik in een openbare gelegenheid te behandelen als een overtreding. Het bezit van drugs voor eigen gebruik is niet strafbaar. De rechter bepaalt op basis van de hoeveelheid drugs of de bezitter de intentie had die zelf te gebruiken of niet. In de wet zijn hiervoor geen hoeveelheden vastgelegd. Drugshandelaren kunnen een straf van maximaal negentien jaar en negen maanden krijgen. De Spaanse rechter kan verslaafden aanmoedigen een behandeling te ondergaan door een straf om te zetten in een voorwaardelijke straf of door strafvermindering te geven.

                            Griekenland
                            Ook moeten gebruikers en bezitters van kleine hoeveelheden drugs verplicht afkicken. Grieken in het bezit van grote hoeveelheden kunnen maximaal levenslang krijgen. Drugshandel wordt als een internationaal misdrijf beschouwd, waardoor Grieken die in andere landen dealen, in het vaderland ook strafbaar zijn.
                            Oostenrijk
                            In Oostenrijk wordt formeel geen onderscheid gemaakt tussen soft- en harddrugs. Drugsgebruik is in de wet niet direct verboden, maar wel indirect door het verbod op bezit van kleine hoeveelheden drugs voor persoonlijk gebruik. De straffen op drugsbezit zijn afhankelijk van de hoeveelheid drugs en het doel van het bezit: drugs voor eigen gebruik of drugs voor de verkoop. De drugsbezitters die dealen, worden door de Oostenrijkse justitie ook verdeeld in twee groepen. Diegenen die dealen uit winstbejag worden zwaarder gestraft dan degenen die handelen om hun eigen verslaving te onderhouden. Oostenrijkers spreken pas over dealen als het om grote hoeveelheden drugs gaat.


                            Zweden
                            Sinds 1977 probeert de Zweedse overheid de samenleving drugsvrij te maken door zowel de vraag naar als het aanbod van drugs te reduceren. Het drugsbeleid is niet zozeer gericht op het arresteren van gebruikers, maar op het, al dan niet vrijwillig, laten afkicken van verslaafden. De rechter mag junks voor zes maanden gedwongen laten opnemen. Spuitomruil en methadonverstrekking zijn in de ogen van de Zweden tegenstrijdig met het streven naar een drugsvrije samenleving. Toch zijn er vier methadonprogramma's. Verslaafden die meedoen aan deze programma's moeten aan zware eisen voldoen. Ze moeten de intentie hebben uiteindelijk een einde te maken aan hun verslaving.

                            Ierland

                            Comment


                              #29
                              Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                              Nou morgen is het dan zover
                              Ik heb 2x 12 euro bigtops en een vriend van me ook 2x 12 bigtops, verder heeft iemand anders van ze eigen kweek nog wat mee, dit is Damn nice ook van dit forum

                              Bedankt voor de reacties, heeft me echt goed geholpen!

                              Comment


                                #30
                                Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                                suc6 en een leuke vakantie toegewenst laat wat van je horen na afloop!

                                Comment

                                Bezig...
                                X