Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

    GBL kan je niet (meer) in een warenhuis kopen! (en als je het wel in een warenhuis of de halffords vindt is het zwaar vervuild!)
    GBL mag en kan je gewoon bezitten en vervoeren, GHB niet.
    Maar GBL + NOAH + Gedem. Water los verpakt bezitten/vervoeren is weer legaal.
    Proost!

    Afijn, ik denk dat de drugs honden goed getraind zijn en deze moeilijk te omzijlen zijn met middeltjes als speciaal verpakken en deo,s.
    In nederland mag je gewoon 5gr bezitten en vervoeren, tenzij anders is aangegeven zoals in discotheken (drugs gebruik/handel verboden). hier zal men de drugs in beslag nemen maar zal men geen boete uitschrijven of aan justitie overdragen.

    Zelf neem ik ook altijd drugs mee naar plekken waar dat niet mag, meestal gaat dat goed, mag soms zelfs doorlopen met drugs als ze het vinden, maar maak ook wel eens mee dat ik het moet inleveren, maar ik doe daar niet moeilijk over, tis gewoon een klein risico, vriendin heeft vaak genoeg provicie tussen de borsten zitten waar ze niet voelen hahaha.


    Ander klein tipje, mocht je toch een grote hoeveelheid meenemen verpak dan ook een kleine hoeveelheid.
    Wordt je betrapt lever je de kleine hoeveelheid in, en loop je daarna door met de grote hoeveelheid.
    Last edited by snaaps; 30 September 2009, 08:18.

    Comment


      #47
      Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

      Bij de boot naar Terschelling staat normaal gesproken geen politie(hond). Mocht dit wel zo zijn wordt het hooguit in beslag genomen, mits 5 gram of minder. Niet echt iets om je zorgen om te maken lijkt me.

      Peace!

      Comment


        #48
        Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

        En ik zou je niet zo druk maken.
        Ik ben in frankrijk(disneyland parijs^^)
        Gepakt met 6 gram wiet door beveiliging.
        Ze hadden het weg gegooid en toen mochten we gewoon het park in.

        En het stomme was dat we zaten te klote om 2 biertjes te verstoppen en dan wordt je onderzocht en vinden ze wiet.

        Comment


          #49
          Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

          Oja en een goeie manier is voor bij bv. feesten(en dit geld voor alle drug)
          doe bv een klein beetje van je drug bij de gene voor je in de kleren of iets.
          En zorg dat die ene voor je loopt de honden ruiken die en gaan daar zitten die wordt anderzocht ect. en dan heb je vrijspel.

          goeie tactiek voor feesten met controles met honden.

          Comment


            #50
            Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

            alles oproken voor je de hond passeert?
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #51
              Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

              Ben afgelopen zomer ook naar terschelling geweest met wat vrienden, waarvan er 2 wiet rookten, we hebben met zn 3en ongeveer 75 gram mee genomen, we hebben geen controles niks gezien.... Maarja, als ik dit verhaal van tevoren had gehoord had ik denk ik wel iets voorzichtiger geweest. We lagen in de tent gewoon wiet te roken dus al snel hadden mensen door dat we toch wel wat mee hadden... Dus de buurtjes kwamen even langs om te vragen of ze misschien wat konden kopen. Dus wij zeggen dat we niet zo veel mee hadden maar dat ze wel eventjes een jointje mee mochten roken, maarja ze wouden wel eventjes 10 euro betalen voor een stickie! Zij waren dan ook niet de enige, mensen op terschelling betalen goud geld voor een jointje!

              Comment


                #52
                Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                wiet verpakken in vacuum gezogen zakje dan zilverpapier er om heen en vershoudt papier er om heen in een bierflesje doen moet je in andere kamer zetten zodat je er geen sporen op krijgt, en met zo`n dop die er af plopt die je zo aan kan drukken met een rubbertje dan nog ff in water leggen met wat alcohol en zeep en dan nog een keer met zilver papier en vershoudt papier er om heen dan in je tas stoppen kleren alles er over heen deo op je tas die hond ruikt niks

                Comment


                  #53
                  Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                  En dan kan je zeker die fles inleveren omdat je geen alcohol mag meenemen het festivalterrein op ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #54
                    Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                    haha QnQ

                    Maar nu ff serieus ik heb ooit ergens gehoord of gelezen dat je het ook op deze manier kan doen :

                    1. wiet in een gripzakje
                    2. plastic zakje hier omheen doen
                    3. alu-folie hier weer om heen doen
                    4. wax pot kopen ( het is wax dus je kan niet door de wax gel heen kijken)
                    5. stop het pakketje wiet onder de wax gel, ( even laten staan zodat de wax weer glad is )
                    6. stop de wax in je toilet tasje ( als je op vakantie gaat bijvoorbeeld )

                    En zo zou je niks moeten kunnen ruiken. Of het ook werkelijk klopt dat durf ik niet te zeggen.

                    Groetjes LazyAssGrower

                    Comment


                      #55
                      Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                      Gewoon niet blowen op vakantie. Mooiere uitdaging ook, en een goede realitycheck!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #56
                        Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                        Wat LR2 zegt.
                        Veel succes, maar ik sta je op een afstand uit te lachen met wijzende vinger als je [zeer waarschijnlijk] toch door de mand valt.

                        Comment


                          #57
                          Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                          Keep it simple : de enige aanpassing die ik weleens doe is dubbel verpakken mbv een strijkzakje ofzo. Dat dan gewoon in de broekzak. En dan richting controlegebied. Daar aangekomen ga je niet meteen in de rij staan maar check je de mensen die daar zoal zijn. Er lopen altijd wel wat bejaarden met een koffer te zeulen > biedt aan dat jij die koffer voor ze tilt. Dan hoor jij opeens bij die bejaarden (voor het oog) en kom je probleemloos door evt controles. Zijn er inderdaad honden dan zal het wat gekunstelder moeten, maar dan nog hou ik het het liefst zo simpel mogelijk (bijv even naar de supermarkt of bakker voor een doosje moorkoppen, die je dan heel netjes uit de verpakking haalt, via de onderkant vult met je smokkelwaar en weer netjes terug in de verpakking). De honden ruiken natuurlijk precies dat er iets mis is, maar als jij nou van te voren nog even stevig doordampt komt die lucht voor het oog van jouzelf, en veel minder van de gebakjes
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #58
                            Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                            vorig jaar naar egypte op vankantie geweest. bonk hash van 50,- in mn zak niets aan de hand hoor.
                            heerlijke vakantie gehad.
                            werd alleen op de terugweg gecontroleerd, had namenlijk een zakmes gekocht daar. mocht m wel gewoon meenemen hehe

                            Comment


                              #59
                              Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                              gebakjes mee t vliegtuig in? ja heel doordacht

                              Comment


                                #60
                                Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

                                Ik heb vanuit Israel 10 gra hasj meegenomen door het te verpakken in alu folie dit weer in een condoom, daarna alles in een deoroller gestopt, je kan zo'n bal er heel makkelijk uithalen en weer terug erin doen. Alles netjes in mijn toilettas en gewoon inchecken op het vliegveld alsof er niks aan de hand is


                                Greetz,

                                xslt66x

                                Comment

                                Bezig...
                                X