Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Buiten drogen, rond de maand september!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

    Hey wigyour!

    Dank je wel! Het zijn low riders 2 dus worden toch niet zo heel groot
    Ik doe dit meer voor de fun en het leek mij leuk om het is een keer te proberen en er wat van te leren, zo heb ik wat te doen in de zomervakantie en kan ik over een tijdje andere mensen helpen!

    Gezien de omstandigheden is het niet echt mogelijk om ze onder goede lampen te zetten, ik denk dat ik ze morgen of zondag buiten zet, met flesje eroverheen zodat ze niet teveel water krijgen en niet kapot kunnen knakken door eventueel teveel regen/hagel of wind (tip van Ruud13 ).

    Ik zal om de zoveel tijd een paar foto's maken zodat jullie ze kunnen zien vorderen

    En Ruud, bedankt man voor de informatie die je heb gegeven, nu geeft en vast en zeker nog gaat geven!!

    Wie goed doet, ontmoet goed

    Comment


      #17
      Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

      Oke man, lowryders zijn een goede keus ja
      Dit zijn autoflowers, dus zullen ze gewoon groot worden (niet dat lowryders heel groot worden)
      Nou succes ermee, als je nog vragen hebt kun je die gerust stellen.

      Owja, wil je stoned of high worden van dit wietje?

      Peace

      Comment


        #18
        Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

        Ja inderdaad man, ik heb eerst ook zoveel mogelijk informatie op dit forum gezocht voordat ik ging beginnen ze zullen hoog uit 70 cm worden ofzo

        Ik weet niet echt, ik vind alles prima eigenlijk ben er niet zo moeilijk in, eerst maar eens voor zorgen dat het tot het eind goed gaat, dan ben ik al tevreden

        Er zal zeker nog wel wat probleempjes voor doen, bijvoorbeeld rot insecten of ziektes maar dan horen jullie dat snel



        Thanks!

        Comment


          #19
          Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

          Kijk is;
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ieger-t72.html

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

              Heey ruud, heb de hele week niet zoveel tijd gehad dus heb niet echt d emogelijkheid gehad om te gaan kijken, gister had ik even tijd maar geen fototoestel mee :$

              Heb niet zo goed nieuws, dat ene zaadje is niet uitgekomen, en 2 plantjes zijn door de hitte en tekort aan water helemaal verlept en dood gegaan dus heb nog 2 plantjes over.... waaronder die ene met die "handicap", die doet het aardig, is nog wel klein maar gaat wel de goede kant op, die andere is stuk groter, en ziet er gezond uit, zal proberen om vandaag of morgen even wat foto's te maken

              Groetjes!!

              Comment


                #22
                Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                trek een container weg ergens uit een andere wijk, ff leeg dumpen in een slootje ofzo. Dan draadjes spannen, en dicht lijmen met een lijmpistool oid/.

                Comment


                  #23
                  Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                  Gaat het dan niet schimmelen omdat het geen verse lucht krijgt??

                  http://reen33.hyves.nl/album/4292183...reen/fpmy0GGx/ voor de foto's
                  Last edited by green farmer; 8 August 2009, 11:30.

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                      ja die gehandicapte gaat het denk ik niet redden maar ik weer slecht nieuws!!! :@

                      Een vriend van mij waar ik het mee samen doe, heeft vrijdag avond de plantjes water gegeven met een cola fles Hij lette niet op en wou het snel doen, dus kwam er in een keer veel water over de plant waardoor hij geknakt is!! (die goede dan) die staat nu met krukken, gaat hij het redden denk je???

                      Maar dat is nog niet alles, hij zag het gebeuren en zag dus dat hij omknakte en schrok daar van, reactie daarop liet hij de cola fles vallen..... 3 keer raden waarop!!
                      Hij heeft daarna met stokjes die "grote" ondersteund maar heeft die stokjes, PRECIES naast de stengel in de grond geduwd, dus de kans is groot dat hij ook een wortel heeft doorboord!!

                      Ik heb nu eerlijk gezegd niet meer zoveel hoop over, denk dat die gehandicapte zoiezo niet gaat redden en ik hoop echt dat die grote zich red dan kan ik tenminste ervaring op doen, tot het eind zeg maar..

                      Wat ik wel heb geleerd voor de volgende keer is: Zet de plantjes pas buiten als het echt al stekjes zijn!

                      Ga zo weer kijken, hoe het met ze gaat... dus update komt vanmiddag/vanavond

                      thanks en greetz.

                      Comment


                        #26
                        Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                        Nou ik zou volgend jaar niet meer met die vriend samen doen, want zo te horen heeft ie 2 linker handen
                        Heb je geen planten spuit? zo een die heel fijn spuit?
                        Daarmee beschadig je je kleine plantje niet tijdens het water geven/

                        Peace

                        Comment


                          #27
                          Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                          ja maarja het kutte is dat hij wel die plek weet, en naar mijn idee is dat zo'n beetje de enigste plek waar het kan zeg maar echt handig is hij niet nee maarja...

                          Zelf gebruik ik een bidon, daarmee gaat het prima, en ik giet het er gewoon voorzichtig ernaast... we hebben het er samen ook over gehad en hij gaat volgend jaar eerst bij hem thuis ontkiemen, totdat ze echt groot genoeg zijn, en dan pas naar buiten en dan zal ik wel iets maken of verzinnen zodat hij ze niet kan slopen...

                          maar eerlijk is eerlijk, als je hem belt dan gaat hij er wel naar toe.. kijk ik heb er ook niet zoveel verstand van , maar ik lees mij helemaal kapot op dit forum naar informatie en hij vind het allemaal wel best dus ben benieuwd hoe het gaat als dat plantje het overleeft en als hij last krijgt van insecten.. of hij dat wel ziet enzo

                          maar zal hij overleven denk je?? Hij word nu ondersteund met stokjes, want hij is geknakt (dat stuk zit net onder de grond).

                          greetz

                          Comment


                            #28
                            Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                            Als je ff een fototje heb kan ik het wat beter zien.
                            Maar als het stammetje geknapt is dan overleeft hij het meestal niet meer.
                            Er kunnen dan geen voedingstoffen van A naar B worden gebracht.
                            Waarom wil je ze volgend jaar niet gewoon in potten?
                            Koop gewoon 15 liter potten, das genoeg voor Lowryders..

                            Peace

                            Comment


                              #29
                              Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
                              trek een container weg ergens uit een andere wijk, ff leeg dumpen in een slootje ofzo. Dan draadjes spannen, en dicht lijmen met een lijmpistool oid/.

                              Comment


                                #30
                                Re: Buiten drogen, rond de maand september!!!

                                Helemaal mee eens! En Wigyour??

                                Ik heb het stammetje helemaal in het zand gedrukt en stevig aangedrukt in de hoop dat hij zo geneest, dus een foto zit er denk ik niet in... misschien dat ik vandaag of morgen even ga kijken dan kan ik wel ff een foto maken van de buitenkant zeg maar

                                thanks en greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X