Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Buiten drogen, rond de maand september!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik weet dat deze forum echt stok, maar ook echt stok oud is maar heeft iemad aub nog tips voor buiten drogen. Mijn plan nu is om een tent te kopen, daar de planten in op te hangen dan een op batterijen ventilator neerzetten die de lucht gaande houdt en heel veel van die zakjes gebruiken waardoor de luchtvochtigheid naar beneden gaat. Ik ga een guerilla grow doen en kan ze niet thuis laten drogen.

    Comment


      #32
      niek010 Jij hebt nu dus binnen planten gekweekt die je in maart buiten wilt drogen? Rv is buiten nu overal 80+. Heb je geen schuur waarin je de tent kan zetten met een verwarming? Het zou overigens wel kunnen hoor als je de lucht goed sterk circuleert alleen zal dit ten koste gaan van de kwaliteit. Mooie dagen opkomst. Oh en je buren zien opeens een tent in de tuin? Ik neem aan een kweektent aangezien het donker moet zijn waar de toppen drogen? Dit valt heel erg op.... En de geur??

      Comment


      • Franco
        Franco commented
        Editing a comment
        Hij bedoelt denk ik, dat als zijn planten dit najaar klaar zijn van een guerilla grow hij ze nergens kan drogen.
        Hij wil dus een tentje opzetten ergens met die takken erin om te drogen zonder kans op schimmel en ontdekking, plus misschien wel op iemand anders zijn land/eigendom.

        Ja het is een heel avontuur dat ben ik met je eens..

      • Pit
        Pit commented
        Editing a comment
        Verse wiet ruikt erg sterk en velen komen op die geur af. Maar buiten drogen an sich gaat prima, zeker in Marokko!

      #33
      Zou maar op zoek gaan naar een plek om binnen te drogen want buiten in een bos in Nld of Be gaat niet lukken.

      Gewone fem. planten zijn niet in september klaar.
      Dan bloeien ze net.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #34
        Ik droog mijn wiet elk jaar buiten in grote kartonnen verhuisdoos ik zet die op mijn veranda onder afdak dus span er draden in en hang mijn toppen daar aan .
        Tape de doos dicht en eerst 5 dagen lucht ik even elke dag soms plaats ik de doos gewoon in even in de volle zon voor de warmte
        Na 14 dagen is de handel droog en gaat het in weckpotten die ik elke dag lucht .
        Ik oogst rond September zolang jou doos lucht dicht is is er geen probleem Lucht en Licht dicht is een must.
        God was never on your side..

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Jij wel he QnQ nou verassing de straat uit en ik zit in het bos. Waar een weg is ook een wil als je wil drogen droog je. Maar de mensen die dat vragen om wiet te drogen in een bos zijn meestal kinderen die dat niet mogen drogen van papa en mama in huis of schuur. Sttt blowen mogen ze eigenlijk ook niet . Q kunnen we al beginnen????????zaaiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnn

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Oke ik ga eerst google earth checken voor ik commentaar geef ok.
          Feit is dat je hier in het bos absoluut niet kan drogen in sept-okt.
          En dan zit ik nog 50m boven NAP.

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          QnQ
      Bezig...
      X