Nirvana of niet Nirvana seeds ???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • easyrider
    Wicked Stoner
    • Dec 2008
    • 207

    #1

    Nirvana of niet Nirvana seeds ???

    Korting op 420shop
    Hoi collega's

    Ik zit/zat met een probleem.
    Had zaden gekocht van nirvana
    Short Rider (Automatische bloeier)Femenized
    Ze kwamen na 5 weken nog niet in bloei,ze zaten al 16 internodes ver.
    Heb men licht dan van 18/6 naar 12/12 gedraaid.
    En vandaag kwam ik tot de vreselijke ontdekking dat ze allemaal mannetjes zijn,
    Ze liggen ondertussen te kreperen in de vuilbak.
    -)

    zijn er nog mensen die dit al gezien hebben en,
    heeft iemand hier nog problemen gehad met dit zaad? of met andere nirvana zaden ?

    Grts
    EasyRider
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

    Oeps das k*t
    God was never on your side..

    Comment

    • easyrider
      Wicked Stoner
      • Dec 2008
      • 207

      #3
      Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      Oeps das k*t
      kort en diprimerend

      pff kheb zo een goesting om te vloeken ***** ***** ** * **** ** ** ***** **** ** **** **** **** *** **** *** ****** ****** *** *** **** ***verdomme

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

        Ehm snel bij sannie lowryders bestellen en gaan kiemen een oplossing?
        God was never on your side..

        Comment

        • easyrider
          Wicked Stoner
          • Dec 2008
          • 207

          #5
          Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

          hehe
          Er zit al nieuw zaad tussen watten

          -Mataro bleu
          -Fruit spirit

          kzal me der moeten bij neerleggen he,achter dak die dude van nirvana seeds een keer deftig tussen zen ***T heb geshopt en ***** **** ** *** *** **** **** ******
          Ne grapje

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

            Ga je binne kweek doen of buiten ?
            God was never on your side..

            Comment

            • easyrider
              Wicked Stoner
              • Dec 2008
              • 207

              #7
              Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

              binnen .tis te laat om nu nog buiten te beginnen

              kheb nu buiten 5 keer nevilles haze X zamal staan met een vriend.Maar die bloeien lang en heb er geen goeie hoop in.
              Normaal zijn ze bedoelt om olie uit te trekken.
              grts

              Comment

              • organic
                Psychonaut
                • May 2009
                • 739

                #8
                Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                Ah rqs fruit spirit
                Benk benieuwd naar, smijt de link maar in de chat eens ge verslag opent he
                Die Sativa had mijn aandacht ook al gelokt, maar ik moet nog over de streep getrokken worden om ze te zaaien.
                Gaan we dat afkijken bij u se

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                  oeps zit je niet echt mee wens je suc 6
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Daggeroth
                    Retired
                    • May 2009
                    • 522

                    #10
                    Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                    Allemaal mannetjes?
                    Zeker weten dat ze niet ergens stress hebben gehad waardoor het herma's zijn geworden ofzo?
                    Anders zou ik ze echt mailen/bellen/schrijven voor een verklaring, want ook met ongefeminezed seeds vind ik niet dat dit kan.

                    Comment

                    • burn223
                      Retired
                      • Feb 2009
                      • 18

                      #11
                      Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                      nirvana sucks heb hetzelfde probleem 20 zaadjes 17 mannetjes

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #12
                        Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                        Tja, dat is het risico dat je hebt met "Femi" zaden (Aka brol). Soms heb je er nog meer werk met dan gewoon regulier zaad, waar je gwn de mannen weg flikkert. Ook kan je in de groei al vaak de mannen eruit halen, dun & stretchy terwijl de vrouwtjes veel compacter zijn.

                        There is no shortcut,

                        Peace

                        Comment

                        • westport
                          Wicked Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 3847

                          #13
                          Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                          Oorspronkelijk geplaatst door burn223
                          nirvana sucks heb hetzelfde probleem 20 zaadjes 17 mannetjes
                          Gebruik al 1 jaar nirvana, heb nog nooit problemen gehad zowel met regulier als femi!!
                          Last edited by westport; 15 August 2009, 14:55.
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                          Comment

                          • easyrider
                            Wicked Stoner
                            • Dec 2008
                            • 207

                            #14
                            Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                            Het ligt puur aan het zaad

                            Iemand heeft hetzelvde als ik
                            En mailen gaat niet ,hun "customer service" is down

                            Comment

                            • DaZeD
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 466

                              #15
                              Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

                              Bij mij is't zelfde als bij Westport, ik gebruik ze ook al een jaar, altijd content van geweest, ik gebruikte wel steeds dezelfde soort,Snow White, altijd allemaal uitgekomen, allemaal vrouwtjes, en gemakkelijk te kweken, nu heb ik eens Pure power Plant gezet van hun, en daar zijn er 5 van gestorven, maar da was dan door de hitte, voor de rest gaan ze allemaal goed.

                              Ik ben er dus blij mee, met Nirvana Seeds.
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment

                              Bezig...