dom vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • burn223
    Retired
    • Feb 2009
    • 18

    #1

    dom vraagje

    Korting op 420shop
    een plant die in bloei staat kan ik die nog buiten zetten of zal ze sterven als ik dit doe
  • wigyour
    Retired
    • Jun 2009
    • 265

    #2
    Re: dom vraagje

    Stond je plant eerst binnen onder een lamp?
    Anders kan je het beter gewoon afmaken met de lamp...

    Peace

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #3
      Re: dom vraagje

      Lol , gewoon lekker buiten laten staan.
      En als het regent (als je er plaats voor heb een beetje afdekken) of droog zetten.

      Grtz.

      Comment

      • burn223
        Retired
        • Feb 2009
        • 18

        #4
        Re: dom vraagje

        ja me plante saat nu nog binnen maar heb gezien dat ze het buiten veel beter doen en ik ben maar bezig met tl buizen het is maar om een beetje meer opbrengst te hebben

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #5
          Re: dom vraagje

          Als je ziét dat ze het buiten beter doen, waarom stel je de vraag dan nog?

          Comment

          • Origineel
            Retired
            • Apr 2009
            • 348

            #6
            Re: dom vraagje

            Hij zei toch al dat het domme vraag is, en misschien bedoelt hij dat hij andere planten buiten heeft of hier op het forum heeft gezien dat andere planten het buiten beter doen.

            Comment

            • kamakamafruite
              Advanced Stoner
              • Jul 2009
              • 66

              #7
              Re: dom vraagje

              moet je altijd je plant afdekken wanneer ie in bloei staat :s?

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #8
                Re: dom vraagje

                Nee, maar verduisteren toont wel goede resultaten.

                Comment

                • wigyour
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 265

                  #9
                  Re: dom vraagje

                  Ehh, afdekken?
                  In de bloei moet je zorgen dat hij maar 12 uur licht krijgt en de rest donker, das alles man...

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #10
                    Re: dom vraagje

                    Als je een plant hebt die vroeg afbloeit(8-9-max 10 weken bloei) hoef je gemiddeld niet te verduisteren(afdekken),
                    Als je nu nog wil gaan verduisteren win je c.a. een week,dus niet de moeite.
                    Laat lekker staan buiten,en alleen naar binnen halen als het erg koud of vochtig wordt.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • organic
                      Psychonaut
                      • May 2009
                      • 739

                      #11
                      Re: dom vraagje

                      belangrijk gegeven dat we hier over het oog zien:

                      Brandt die TL 's nachts of overdag ?

                      Van hoe laat tot hoe laat

                      Comment

                      • burn223
                        Retired
                        • Feb 2009
                        • 18

                        #12
                        Re: dom vraagje

                        mijn tl brand overdag van 9tot8 en ja ik heb ook planten buiten staan maar dat zijn autobloeiers

                        Comment

                        • burn223
                          Retired
                          • Feb 2009
                          • 18

                          #13
                          Re: dom vraagje

                          heb vorig jaar zelfs planten gehad van 4m hoog en 2m breed
                          dit is mijn eerste binnenkweek

                          Comment

                          • misty
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1462

                            #14
                            Re: dom vraagje

                            Burn,
                            Zou je jezelf even willen voorstellen bij de membersintroductie?
                            Ik weet graag tegen wie ik praat.
                            tnx

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment

                            Bezig...