een plant die in bloei staat kan ik die nog buiten zetten of zal ze sterven als ik dit doe
dom vraagje
Collapse
X
-
-
Re: dom vraagje
Als je een plant hebt die vroeg afbloeit(8-9-max 10 weken bloei) hoef je gemiddeld niet te verduisteren(afdekken),
Als je nu nog wil gaan verduisteren win je c.a. een week,dus niet de moeite.
Laat lekker staan buiten,en alleen naar binnen halen als het erg koud of vochtig wordt.
Grts
DaniellaComment
-
Re: dom vraagje
Burn,
Zou je jezelf even willen voorstellen bij de membersintroductie?
Ik weet graag tegen wie ik praat.
tnx
Grts
DaniellaComment




Comment