Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

maken van feminized seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: maken van feminized seeds

    ed is me frend

    Comment


      #17
      Re: maken van feminized seeds

      Afb0009.jpg ik smook nu me kruising purple + silver haze + powerplant

      Comment


        #18
        Re: maken van feminized seeds

        Soma , oh goddelijke kweker wat heeft u aangericht
        Soma is de uitvinder van deze techniek

        ik heb niet het hele topic gelezen , ook omdat ik slecht engels lees
        Maar het is eigelijk heel simpel , men nemen een hok vol dames , her en der een beetje stress om de niet helemaal vrouwen eruit te kieperen , de echte dame laat je lekker lang staan en die gaat als het mee zit , en ze zich lekker voelt en dus nog groen is , her en der een banaantje/mannelijkbloem vormen
        Die moet je plukken als hij rijp is en met het stuifmeel bevrucht je een echte dame , dus eentje die wat sress heeft gehad en toch een dame is gebleven , de zaden zullen dan feminisd/vervrouwelijkt zijn

        Je moet dus de ruimte hebben om heel wat planten neer te zetten en je houdt maar een paar procent planten over en daar door maar paar honderd zaden
        Commerciale zadenbanken denken vaak alleen aan de centen en daar door zijn ze iets makkelijker met de sellektie van de moeders

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #19
          Re: maken van feminized seeds

          Afb0009.jpgik maak met 15 dames meer dan 7500 pitjes hoor

          Comment


            #20
            Re: maken van feminized seeds

            De theorie is leuk, maar ik word al die herma's en genetische mislukkingen een beetje zat.
            Er zijn genoeg voorbeelden van gerenommeerde breeders die het niet voor elkaar krijgen goede zaden te maken.
            Het wordt ook sterk afgeraden om met feminished zaden verder te kweken.
            Feminished zaad is het eindproduct. De planten hieruit zijn om te roken. (quote van een breeder)

            Doe mij maar gewoon regulier zaad, zonder vervuilingen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: maken van feminized seeds

                Afb0009.jpgdeze knul gaat het aardig af alleen uit leg in engels maar mooie foto s er bij http://www.gardenscure.com/420/breed...emd-seeds.html

                Comment


                  #23
                  Re: maken van feminized seeds

                  Is een heel mooie link wat je daar geeft Ganjavld, zeker een aanrader voor de meer gevorderden hier die eens het een en ander willen uitproberen wat dat feminised zaad betreft

                  Comment


                    #24
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X