Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Soma , oh goddelijke kweker wat heeft u aangericht
Soma is de uitvinder van deze techniek
ik heb niet het hele topic gelezen , ook omdat ik slecht engels lees
Maar het is eigelijk heel simpel , men nemen een hok vol dames , her en der een beetje stress om de niet helemaal vrouwen eruit te kieperen , de echte dame laat je lekker lang staan en die gaat als het mee zit , en ze zich lekker voelt en dus nog groen is , her en der een banaantje/mannelijkbloem vormen
Die moet je plukken als hij rijp is en met het stuifmeel bevrucht je een echte dame , dus eentje die wat sress heeft gehad en toch een dame is gebleven , de zaden zullen dan feminisd/vervrouwelijkt zijn
Je moet dus de ruimte hebben om heel wat planten neer te zetten en je houdt maar een paar procent planten over en daar door maar paar honderd zaden
Commerciale zadenbanken denken vaak alleen aan de centen en daar door zijn ze iets makkelijker met de sellektie van de moeders
De theorie is leuk, maar ik word al die herma's en genetische mislukkingen een beetje zat.
Er zijn genoeg voorbeelden van gerenommeerde breeders die het niet voor elkaar krijgen goede zaden te maken.
Het wordt ook sterk afgeraden om met feminished zaden verder te kweken.
Feminished zaad is het eindproduct. De planten hieruit zijn om te roken. (quote van een breeder)
Doe mij maar gewoon regulier zaad, zonder vervuilingen.
Is een heel mooie link wat je daar geeft Ganjavld, zeker een aanrader voor de meer gevorderden hier die eens het een en ander willen uitproberen wat dat feminised zaad betreft
Comment