heeey ik heb 2 weedplanten alle 2 in bloei geen idee oelang al ze zitte wel al redelijk goed in de bloei nu is mijn vraag ze hebben mij gezegt voor alle grotere bladeren weg te knippe. dus die met de langere stelen , zodat alle voeding naar de toppen kan gaan juist of niet ?
Bloei
Collapse
X





Comment