Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei

    Korting op 420shop
    heeey ik heb 2 weedplanten alle 2 in bloei geen idee oelang al ze zitte wel al redelijk goed in de bloei nu is mijn vraag ze hebben mij gezegt voor alle grotere bladeren weg te knippe. dus die met de langere stelen , zodat alle voeding naar de toppen kan gaan juist of niet ?

    #2
    Re: Bloei

    Zonder bladeren gaat je plantje dood dus laat ze lekker zitten een plant heeft niet voor niets bladeren lijkt me.
    Je zou er en paar kunnen verwijderen om evt meer licht bij je toppen te kunnen laten maar haal ze niet allemaal weg
    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Bloei

      ma ik bedoel ook niet allemaal rond u kroppe hangt het zoizo vol me bladeren gwn die dat er zo uitsteken ... ma somige zeggen da da juist de bladeren zijn die het zonlicht opvangen

      Comment


        #4
        Re: Bloei

        Bladeren wegknippen kan nuttig zijn op het hele einde van de bloei , of als de plant te bossig is dat er te weinig luchtcirculatie is rond de plant. Indien dit niet het geval is , gewoon alle bladeren laten .

        Comment


          #5
          Re: Bloei

          Hallo, heb zelf 3 planten staan. ze groeien tegen al tegen plafond aan. kan dit nefast zijn voor de bloei(ze zijn ah scheef groeien)?

          grtz

          Comment

          Bezig...
          X