Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bevruchte wietplanten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bevruchte wietplanten

    K'heb geen green sensation ,enkel pk 13 - 14 en daar hou mij toch liever aan de aangegeven dosis die aangegeven is hoor ...

    T'is toch te laat om nog ingrepen te gaan doen als de bestuiving reeds gebeurt is ,ik zie al aanmaak van zaad in enkele toppen
    dus het kwade is geschiet !

    Gewoon verder laten afbloeien en ons houden aan de voorschriften op de fles ...

    Comment


      #17
      Re: Bevruchte wietplanten

      Lijkt me ook een strak plan. Bestoven wiet kan je gewoon roken. De plant stopt wel veel energie in de zaden aanmaak en rijping dus je zult minder oogsten dan wanneer ze sensemilia was gebleven. De Zaden die je hiervan oogst zijn onbruikbaar, maar daar was je reeds achter

      Comment


        #18
        Re: Bevruchte wietplanten

        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Lijkt me ook een strak plan. Bestoven wiet kan je gewoon roken. De plant stopt wel veel energie in de zaden aanmaak en rijping dus je zult minder oogsten dan wanneer ze sensemilia was gebleven. De Zaden die je hiervan oogst zijn onbruikbaar, maar daar was je reeds achter
        Yup inderdaad ,was ik al achter toch bedankt om nog effe te vermelden Flint
        Ik ga gelukkig wel toppen hebben zonder ook (hoop ik) ,we zien wel ,nu is het alleen speculeren ,
        binnen enkele weken kun ik het met zekerheid zeggen hoe we eraan toe zijn kwa zaad in toppen.

        Afwachten dus ...

        Comment


          #19
          Re: Bevruchte wietplanten

          Ik heb het toen geprobeerd en had amper zaden op 1 plant waar een balletje volledig open was. Heb vroeger gemerkt dat green sensation die bijwerking had, dus dan gaf ik dubbel zoveel en er is niks meer bevrucht. Dus ja, dan heeft dat bij mij gewerkt en kan ik dat uit eigen ervaring aanraden. Jullie hebben mij toen aangeraden om opnieuw te beginnen, wel dan had ik niks gehad. Baatte het niet dan schaadde het niet.
          Dan maakt het voor mij ook niet uit wat er juist in zit, het boost en meer moet ik niet weten.

          Comment


            #20
            Re: Bevruchte wietplanten

            Dus met andere woorden heb jij iets gelijk aardig gehad als mij dan?
            Herma's in je planten?
            Kan bestaat natuurlijk wel dat jouw stuifmeel impotent was ,of dat er amper overgegaan is op de andere planten ...of heb ik het verkeert?
            Wanneer merkte jij dat op dan en wanneer heb je die Sensation gegeven?
            Ik zit hier en daar al met zaad in de top dus waarschijnlijk is de bestuiving eerder gebeurt dan ik had opgemerkt een dag of twee terug.
            Situaties zijn niet altijd gelijk ,daarom dat ik eens wil doorvragen om te zien in wel stadium jij zat toen je die Sensation gaf.




            Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

            Comment


              #21
              Re: Bevruchte wietplanten

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ight=jackberry

              Comment


                #22
                Re: Bevruchte wietplanten

                In green sensation zit onder andere:

                Oplossing van PK-meststoffen (0-9-10). 9% In water oplosbaar fosforpentoxide (P2O5), 10% in water oplosbaar kaliumoxide (K2

                Comment


                  #23
                  Re: Bevruchte wietplanten

                  Denk dat het effect vooral is gekomen door de toppen nat te maken, of daar nu Green sensation doorheen zat of kouwe thee, dat maakt niet zoveel uit.
                  Zo gauw de toppen vochtig worden, sterven de pistils af en kunnen ze niet meer bevrucht worden.
                  Maar tis maar een gedachte heh, zit niets wetenschappelijks achter.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #24
                    Bevruchte wietplanten

                    Hoe komt die reclame ad hier steeds op ???

                    QnQ ,dus als je met gewoon water je toppen besproeit worden je pistels ook bruin en is het gedaan met bevruchten of zaad aanmaak of hoe moet ik dat verstaan juist ?
                    Of bedoel je met voeding in alleen ?


                    Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                    Comment


                      #25
                      Re: Bevruchte wietplanten

                      https://adblockplus.org/

                      Als de pistils een paar keer nat worden sterven ze af.
                      Bijv. als het een paar dagen regent komen nieuwe kwekers massaal vragen of ze al kunnen oogsten, omdat 'de haren bruin zijn'.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: Bevruchte wietplanten

                        Inderdaad alleen last van op gsm via TapaTalk ...
                        En tis iPhone dus geen idee of uw link ga werken hierop ,eens testen.

                        Dat vroeg ik mij dus af ...
                        Nat is nat en dan sterven ze af. Pistels zijn er alleen voor de bevruchting dus en zijn verder van weinig belang of ze nu wit of bruin zien ,je wietje moet afbloeien ongeacht de kleur.

                        Thanks voor de verduidelijking Q


                        Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                        Comment


                          #27
                          Re: Bevruchte wietplanten

                          Mijne frank valt nu dat daar maakt stond ipv maakte, maakte ze bij mij zeer wsl onvruchtbaar. Ik wou ni zeggen dat green sensation dat sowieso doet, maar ik had die bevinding wel. Ofwel is het effectief bevruchten veel complexer dan wat stuifmeel rondblazen. Anders moest ik een hok zaden gehad hebben. Zaten banaantjes in de toppen zelf, dus daar rond had zaad moeten zitten.
                          Ik zou zeggen probeer het eens Op deze moment heb ik geen herma's, en hoop het geen tweede keer te moeten testen.

                          Comment


                            #28
                            Re: Bevruchte wietplanten

                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Mijne frank valt nu dat daar maakt stond ipv maakte, maakte ze bij mij zeer wsl onvruchtbaar. Ik wou ni zeggen dat green sensation dat sowieso doet, maar ik had die bevinding wel. Ofwel is het effectief bevruchten veel complexer dan wat stuifmeel rondblazen. Anders moest ik een hok zaden gehad hebben. Zaten banaantjes in de toppen zelf, dus daar rond had zaad moeten zitten.
                            Ik zou zeggen probeer het eens Op deze moment heb ik geen herma's, en hoop het geen tweede keer te moeten testen.
                            Ik blijf toch ook liever weg uit dit topic ,van mij mag dat hier oud worden en nooit moeten gebumbt worden ,maar heb al gehoord dat ze het stuifmeel op de
                            toppen soms uitkloppen en dat de bevruchting niet gelukt is ,denkt zelfs dat hier hier was ,sorry stonend ! dus ja ,tis wat uw bedoeling is eh is me gezegd lolz
                            Ik wil ook geen toestanden meer ,en stekken kopen en bij zaadplanten zetten doe ik ook NOOIT meer ,als ze beestjes hebben zit het ook op derest voor je het weet.
                            Ander topic misschien ,maar ook gehad ,niet op gelet ,bijgezet en daar waren ze.
                            Ook ne strijd om daar vanaf te geraken ...

                            Comment


                              #29
                              Last edited by FlintStoned; 30 November 2015, 21:12.

                              Comment


                                #30
                                Re: Bevruchte wietplanten

                                LOLZ Flint Haha

                                Comment

                                Bezig...
                                X