Ik heb mijn zaden onlangs ontvangen via de post.
Ik heb ze bij Aliën besteld.
En het is een ramp
De zaden zijn gewoon platgedrukt en opengabarsten. Bij sommige zaadjes zijn grote delen van het omhulsel gwoon afgebroken en kan je het "embryootje" zien.
De zaadjes zaten in een zakje dat vastgetaped is aan een stukje karton. Dat was in een buisje gestoken, omwikkeld met papier en in een enveloppe met bubbeldingen gestoken.
Het zal hoogswaarschijnlijk de schuld van de post zijn. Maar nu zit ik hier wel met zaden die waarschijnlijk niet zullen kiemen en €30 hebben gekost
Ik heb bij mijn 10 Early Durban zaden (van Flying Dutchmen) nog een zakje gekregen met 5 zaden in. Op het zakje staat, geschreven in stylo, MS. Wat zij dat?
Deze zijn ook erg toegetakeld, maar niet even erg als de Early Durban's.
Wat moet ik doen?
Deze zijn er het ergst aan toe. (4zaden, 3de is niet in beeld)

Slechts 5 zijn niet volledig plat, maar zijn wel een deel van het omhulsel kwijt. (zie zaadje rechtsboven)
Het middenste zaadje heeft een barst in het omhulsel.

En dan is er nog dit kleine scharminkel.

Greetz,
zion
Hier is de link naar mijn album: mijn album
Ik heb ze bij Aliën besteld.
En het is een ramp
De zaden zijn gewoon platgedrukt en opengabarsten. Bij sommige zaadjes zijn grote delen van het omhulsel gwoon afgebroken en kan je het "embryootje" zien.
De zaadjes zaten in een zakje dat vastgetaped is aan een stukje karton. Dat was in een buisje gestoken, omwikkeld met papier en in een enveloppe met bubbeldingen gestoken.
Het zal hoogswaarschijnlijk de schuld van de post zijn. Maar nu zit ik hier wel met zaden die waarschijnlijk niet zullen kiemen en €30 hebben gekost
Ik heb bij mijn 10 Early Durban zaden (van Flying Dutchmen) nog een zakje gekregen met 5 zaden in. Op het zakje staat, geschreven in stylo, MS. Wat zij dat?
Deze zijn ook erg toegetakeld, maar niet even erg als de Early Durban's.
Wat moet ik doen?
Deze zijn er het ergst aan toe. (4zaden, 3de is niet in beeld)

Slechts 5 zijn niet volledig plat, maar zijn wel een deel van het omhulsel kwijt. (zie zaadje rechtsboven)
Het middenste zaadje heeft een barst in het omhulsel.

En dan is er nog dit kleine scharminkel.

Greetz,
zion
Hier is de link naar mijn album: mijn album

Comment