Zaden ontvangen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #1

    Zaden ontvangen

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn zaden onlangs ontvangen via de post.
    Ik heb ze bij Aliën besteld.
    En het is een ramp

    De zaden zijn gewoon platgedrukt en opengabarsten. Bij sommige zaadjes zijn grote delen van het omhulsel gwoon afgebroken en kan je het "embryootje" zien.

    De zaadjes zaten in een zakje dat vastgetaped is aan een stukje karton. Dat was in een buisje gestoken, omwikkeld met papier en in een enveloppe met bubbeldingen gestoken.

    Het zal hoogswaarschijnlijk de schuld van de post zijn. Maar nu zit ik hier wel met zaden die waarschijnlijk niet zullen kiemen en €30 hebben gekost

    Ik heb bij mijn 10 Early Durban zaden (van Flying Dutchmen) nog een zakje gekregen met 5 zaden in. Op het zakje staat, geschreven in stylo, MS. Wat zij dat?
    Deze zijn ook erg toegetakeld, maar niet even erg als de Early Durban's.

    Wat moet ik doen?

    Deze zijn er het ergst aan toe. (4zaden, 3de is niet in beeld)


    Slechts 5 zijn niet volledig plat, maar zijn wel een deel van het omhulsel kwijt. (zie zaadje rechtsboven)
    Het middenste zaadje heeft een barst in het omhulsel.


    En dan is er nog dit kleine scharminkel.



    Greetz,
    zion

    Hier is de link naar mijn album: mijn album
  • daniel62638
    Retired
    • Mar 2008
    • 184

    #2
    Re: Zaden ontvangen

    Foto's doen ut niet,,

    Anders ff een mailtje sturen naar de company waar je gekocht heb,

    Je heb 7 dagen bedenk tijd bij internetkoop volgens de wet, als je product niet deugelijk word verzonden, of je bent niet teveden mag je je geld terug vragen en het pakketje terug sturen


    Peace

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: Zaden ontvangen

      Ik ga deze post zo rap mogelijk voorleggen aan de verantwoordelijke bij de online-dienst van growshop alien. Wel mooi dat je hun verpakkings methode verteld is wel stevig ingepakt . Foutje ligt wel bij post.

      Grtz

      Comment

      • zion
        Advanced Grower
        • Feb 2008
        • 1056

        #4
        Re: Zaden ontvangen

        foto's bekijken in mijn album

        Ik heb ze wel al sinds vorige dinsdag ontvange, maar ze lagen toen bij het afleveradres en had ze toen dus nog niet gezien.

        Greetz,
        zion

        Comment

        • Cannab0y

          #5
          Re: Zaden ontvangen

          Heb het even aangepast voor je. Je kan via Mijnalbum.nl het grote formaat van die foto's hier niet plaatsen, dus moet je in de link die "GroteFoto" veranderen naar gewoon "Foto" en dan past het wel

          Greetz

          Comment

          • tommy guns
            Chronic Stoner
            • Jan 2008
            • 174

            #6
            Re: Zaden ontvangen

            kut das fucked up

            effe de alien opbellen die zullen dit wel vergoeden denk ik ook al is dit de schuld van de post.

            ik zou zien wat er gebeurd, pot die misschien komen die nog uit.

            grtz

            Comment

            • okiwiet
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 435

              #7
              Re: Zaden ontvangen

              tja de geen die nog redelijk intact zijn kunnen er bij zitten die nog uitkomen. in engeland precrakken ze die ook voor snellere ontkieming wat bij sommige soorten goed gaat

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment

              • zion
                Advanced Grower
                • Feb 2008
                • 1056

                #8
                Re: Zaden ontvangen

                Als ik nieuwe zaden zou krijgen, mag ik deze dan toch bijhouden?
                Zou wel leuk zijn als test, dan hoef ik geen deftig zaad naar de kloten te helpen.

                Deze zeer destructieve verzending is dan toch voor iets goed geweest.

                Bedankt voor het medeleven en de hulp.

                Greetz,
                zion

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #9
                  Re: Zaden ontvangen

                  Normaal gezien moet je na aankoop wanneer er iets kapot is, direct melden en direct aangetekend opsturen met nog eens een nota bij van schade.

                  Het is wel balen dat je zaden er zo aantoe zijn, maar dat ligt misschien niet aan de growshop, maar eerder aan de zaadleverancier.

                  Accidentjes gebeuren snel, maar het zou toch niet mogen gebeuren he.

                  Comment

                  • zion
                    Advanced Grower
                    • Feb 2008
                    • 1056

                    #10
                    Re: Zaden ontvangen

                    Nieuwe zaden zijn toegekomen.
                    En deze keer héél goed ingepakt en is de Post precies wat zachtaardiger geweest.

                    Bedankt GS ALiën

                    En ook nen dikke merci aan Bobo, die het heeft kunnen regelen.

                    Greetz,
                    zion

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #11
                      Re: Zaden ontvangen

                      super iedereen happy zoals et hoort

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: Zaden ontvangen

                        Blij dat het in orde is . En geen dank, ik heb enkel maar een seintje gegeven aan growshop Alien. De beslissing ligt bij hen .

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...