Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaden ontvangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaden ontvangen

    Korting op 420shop
    mijn album

    #2
    Re: Zaden ontvangen

    Foto's doen ut niet,,

    Anders ff een mailtje sturen naar de company waar je gekocht heb,

    Je heb 7 dagen bedenk tijd bij internetkoop volgens de wet, als je product niet deugelijk word verzonden, of je bent niet teveden mag je je geld terug vragen en het pakketje terug sturen


    Peace

    Comment


      #3
      Re: Zaden ontvangen

      Ik ga deze post zo rap mogelijk voorleggen aan de verantwoordelijke bij de online-dienst van growshop alien. Wel mooi dat je hun verpakkings methode verteld is wel stevig ingepakt . Foutje ligt wel bij post.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Zaden ontvangen

        foto's bekijken in mijn album

        Ik heb ze wel al sinds vorige dinsdag ontvange, maar ze lagen toen bij het afleveradres en had ze toen dus nog niet gezien.

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: Zaden ontvangen

          Heb het even aangepast voor je. Je kan via Mijnalbum.nl het grote formaat van die foto's hier niet plaatsen, dus moet je in de link die "GroteFoto" veranderen naar gewoon "Foto" en dan past het wel

          Greetz

          Comment


            #6
            Re: Zaden ontvangen

            kut das fucked up

            effe de alien opbellen die zullen dit wel vergoeden denk ik ook al is dit de schuld van de post.

            ik zou zien wat er gebeurd, pot die misschien komen die nog uit.

            grtz

            Comment


              #7
              Re: Zaden ontvangen

              tja de geen die nog redelijk intact zijn kunnen er bij zitten die nog uitkomen. in engeland precrakken ze die ook voor snellere ontkieming wat bij sommige soorten goed gaat

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #8
                Re: Zaden ontvangen

                Als ik nieuwe zaden zou krijgen, mag ik deze dan toch bijhouden?
                Zou wel leuk zijn als test, dan hoef ik geen deftig zaad naar de kloten te helpen.

                Deze zeer destructieve verzending is dan toch voor iets goed geweest.

                Bedankt voor het medeleven en de hulp.

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #9
                  Re: Zaden ontvangen

                  Normaal gezien moet je na aankoop wanneer er iets kapot is, direct melden en direct aangetekend opsturen met nog eens een nota bij van schade.

                  Het is wel balen dat je zaden er zo aantoe zijn, maar dat ligt misschien niet aan de growshop, maar eerder aan de zaadleverancier.

                  Accidentjes gebeuren snel, maar het zou toch niet mogen gebeuren he.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaden ontvangen

                      super iedereen happy zoals et hoort

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaden ontvangen

                        Blij dat het in orde is . En geen dank, ik heb enkel maar een seintje gegeven aan growshop Alien. De beslissing ligt bij hen .

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X