hallo,
laatst is mijn buitenplantje door de storm opgevallen,
dit gebeurde wel vaker, maar nu is ze een beetje ongelukkig terechtgekomen
Het gevolg is een afgebroken tak , (precies 1 van de dikste natuurlijk).
Op zich niet zo een groot probleem, ware het niet dat bij het afbreken van de tak een groot gapend gat in de stam is ontstaan.
Ik weet dat je kleine beschadigingen op de stam kan afdekken met kaarsvet, maar als ik dit af wil dekken , moet ik doos met kaarsen smelten en de halve stam volgieten met kaarsvet............dat lijkt me niet de bedoeling.
iemand nog andere suggesties wat te doen?
Ik hoop dat de "wond" een beetje mooi opdroogd door de wind en dat het uiteindelijk allemaal vanzelf goedkomt.
Het is nu denk ik bijna 2 weken geleden en de dame in kwestie lijkt er niet echt van onder de indruk, so far so good ( so what....)
maar ik wilde dit toch ff onder de aandacht brengen.
iemand??????
onderstaande de foto's van de amputatie

Zoals jullie zien , zal omwaaien nu niet meer gebeuren
.
OW, CRAP!! ik zie nu dat ik in de post verkeerd geplaatst heb , sorry ........MOD!!
laatst is mijn buitenplantje door de storm opgevallen,
dit gebeurde wel vaker, maar nu is ze een beetje ongelukkig terechtgekomen
Het gevolg is een afgebroken tak , (precies 1 van de dikste natuurlijk).
Op zich niet zo een groot probleem, ware het niet dat bij het afbreken van de tak een groot gapend gat in de stam is ontstaan.
Ik weet dat je kleine beschadigingen op de stam kan afdekken met kaarsvet, maar als ik dit af wil dekken , moet ik doos met kaarsen smelten en de halve stam volgieten met kaarsvet............dat lijkt me niet de bedoeling.
iemand nog andere suggesties wat te doen?
Ik hoop dat de "wond" een beetje mooi opdroogd door de wind en dat het uiteindelijk allemaal vanzelf goedkomt.
Het is nu denk ik bijna 2 weken geleden en de dame in kwestie lijkt er niet echt van onder de indruk, so far so good ( so what....)
maar ik wilde dit toch ff onder de aandacht brengen.
iemand??????
onderstaande de foto's van de amputatie

Zoals jullie zien , zal omwaaien nu niet meer gebeuren
OW, CRAP!! ik zie nu dat ik in de post verkeerd geplaatst heb , sorry ........MOD!!

Comment