Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit meeldauw?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit meeldauw?

    Korting op 420shop
    20181018_134638.jpg 20181018_134615.jpg 20181018_135025.jpg 20181018_134913.jpg

    #2
    Nee, het ziet er eerder uit als zaagsel o.i.d
    Is er iemand aan het verbouwen in de buurt, of ben je aan het klussen geweest?
    Er wil nog weleens wat overwaaien natuurlijk, dat blijft dan plakken aan het blad.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Johnnydekweker
      Johnnydekweker commented
      Editing a comment
      Jij weet ook echt alles op dit gebied he LR2? ik had nog wat van je eerste kweekverslagen gelezen met je slang en je lowrider. Toen vroeg je of een lowridertje erg geurde haha, en die kennis die je nu hebt opgedaan in 7 jaar is niet normaal o.o wat gaat de tijd toch snel zeg! pff

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      In die 7 jaar heb ik inmiddels ook drie opleidingen versleten, waarvan twee afgemaakt in de biologie. Daar komt een flinke bult kennis vandaan. Een ander deel komt uit het continu kweken van planten, inmiddels ken ik van een kleine 50 plantsoorten alle haken en ogen. Dan pas begint die motor echt te lopen. Veel van die planten doen het namelijk uitzonderlijk slecht in potgrond. Dan moet je creatief worden en daar zitten de spannendste lessen. En ook de meest gigantische kuilen hoor, het gaat lang niet altijd goed.
      Ik zal nooit ontkennen dat ik in mijn beginjaren zelfs wist te verzinnen dat suikers een goede bron van K en P waren. Toen wist ik nog niets over chemie en biologie. Het is prima om dom te zijn en domme dingen te zeggen, zolang er maar vooruitgang uit voort komt.

      Qua bouwstof, tsja, als het piepschuim is dan zou ik de boel drogen en die stukken eruit plukken. Steenpuin verbrandt niet, da's alleen kut voor je grinder. Steenwol en glaswol.. Dan flikker je alles weg. Is het zaagsel? Dan moet je in je hoofd je best doen om voor te stellen dat je een joint rookt naast een kampvuur; soms komt er weleens wat houtrook voorbij en dat adem je in. Da's slecht voor je. Maar realistisch gezien hebben we het over een paar kruimeltjes zaagsel. Veel daarvan breekt af van de top na het drogen, wanneer de harsen ingedroogd zijn, en wat blijft zitten dat proef je niet. Natuurlijk raad ik het af om te roken. Dat is gewoon ongezond. Het is aan jezelf om te bedenken of er een risico aan kleeft. Ofja, luister, het risico is er altijd. Maar wil je dat nemen?
      Ik vond 't risico van wat zaagsel persoonlijk wel te overkomen. Maar iedereen is er vrij in om dat anders in te schatten.

    • Johnnydekweker
      Johnnydekweker commented
      Editing a comment
      Ja ik weet niet of er glaswol of steenwol in zit, kan je zeker ook niet echt herkennen? Ik denk dat ik de "meest besneeuwde" topjes maar weggooi en van de rest maak ik wel olie. Lijkt me toch een iets safere optie als je niet weet wat er allemaal aankleeft. Of ik moet bij de buurvrouw aankloppen met de vraag of er met steenwol en glaswol is gewerkt haha.

      Oja, mag ik vragen welke 2 opleidingen je in de biologie hebt gedaan? Vind het zelf namelijk ook best interessant.
Bezig...
X