Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gat in stengel...ziektes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gat in stengel...ziektes

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb wat vragen met 1 van mijn plantjes en planten in volle grond na toppen.
    1 van mijn autoflowers vertoont witte plekken in het bloeien. En iemand vroeg me bij mijn kweekverslag of er geen gevaar is bij planten die getopt zijn buiten volle grond. Kunnen er ziektes nu de stengel binnen of is er gevaar voor iets?
    bezorgd... grts
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Dat is geen toppen vriendje heb ze gewoon een kopje kleiner gemaakt.kaarsvet op de stengel en gaan
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Ykkiller
      Ykkiller commented
      Editing a comment
      Hoezo kaarsvet:p

    #3
    is in een keer het gat dicht heeft alleen zin als je het gelijk na het knippen doet
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #4
      Dus vuilbak alles?

      Comment


        #5
        Afknippen tot een klein stompje en die afdichten, en dan hopen op het beste. Om nu al alles in de vuilbak te gooien is iets te aggressief.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #6
          Na tegenslag aanvaarden toch maar verder gaan. Heb alle takken verstevigt met stokken en de takken plaats gegeven. Ik vermoed dat ik daar niet veel slecht mee doe? Ook alle wondes dieper geknipt en met kaarsvet afgedekt. Ook wel tot de conclusie gekomen dat courgettes kweken niet echt samengaat...meeldauw boosdoener.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment

          Bezig...
          X