Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Schimmel of toch niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schimmel of toch niet?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Deze noob heeft in z`n eerst kweek een vijftal Amnesia Haze autoflowers staan.
    Gaat prima maar beginnen 2 plantjes in de eerste week van de bloei vlekken op het blad te tonen.

    Als ik de bekende bladproblemen bestudeer dan zie ik niet een duidelijk overeenkomst.

    blad.PNG

    Het lijkt meer een schimmel in mijn beleving, maarja wie ben ik? behalve een noob

    Met de luchtvochtigheid had ik was issues in de eerste week dat zat toen rond de 70% maar inmiddels schommelt deze tussen de 40% en 55%
    Vergeleken met de andere planten lopen deze twee ook beetje achter in de bloei.

    Ik twijfel om de bladeren weg te halen. Ik hoopte duidelijkheid te krijgen van jullie..

    Alvast bedankt voor de feedback
    Last edited by FerB; 30 October 2020, 12:39. Reden: foto

    #2
    Nope. Ik zie helaas geen foto. Jammer, want een foto zegt meer dan woorden...

    Comment


    • FerB
      FerB commented
      Editing a comment
      en nu dan?

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Yup. Nu wel.

    #3
    Nou, laat ik je geruststellen door te zeggen dat dit in ieder geval geen meeldauw is.


    Klik eens op onderstaande link.

    https://www.growweedeasy.com/marijua...ptoms-pictures

    Ik vermoed Leaf Septoria.

    Comment


    #4
    Ik zie ook oranje.
    Wat doe je qua voeding en watergifte? Welke aarde?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X