Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bayer Garden Natria giftig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bayer Garden Natria giftig?

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn plantjes eenmalig besproeit met Bayer Garden Natria toen ze net in de bloei waren.
    Nu is mijn vraag of de toppen nog wel rookbaar zijn vanwege de zwavel die in het bestrijdingsmiddel zit?

    #2
    Re: Bayer Garden Natria giftig?

    Van 'net in bloei' tot de oogst is toch altijd wel een weekje of 8 dus de meeste middeltjes zijn dan al weg.
    Voor de zekerheid even de gebruiksaanwijzing lezen, daar staat de wachttijd in vermeld.
    Voor eetbare producten is het 28 dagen, maar dit is anders, want dit rook je, daar staat nooit iets over.
    Na gebruik van zwavel zou je eigenlijk een paar keer water moeten nevelen, zo gaat dat normaal buiten ook, na een paar buitjes is evt. residu weg.
    Maar water op de toppen spuiten als je een paar weken bloei hebt is niet zo handig binnen.

    Gelukkig heb je het aan het begin van de bloei gedaan, dus die 10 haartjes die je geraakt hebt zul je niet merken in je eindproduct.

    Nb. Bayer Garden Natria is een hele lijn van producten, van mierenverjager tot onkruidbestrijder.
    Ik neem aan dat je het over Microsulfo hebt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Bayer Garden Natria giftig?

      Bedankt voor je antwoord.
      Dit is goed om te horen, was al bang dat ik ze in de prullenbak kon gooien.

      Comment


        #4
        Re: Bayer Garden Natria giftig?

        Hahaha ik vind jouw nickname erg leuk.....

        Ook al is het met een Z
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #5
          Re: Bayer Garden Natria giftig?

          Waar kan ik de ingredienten vinden van bayergarden natria??

          Iemand enig idee?

          Comment


            #6
            Re: Bayer Garden Natria giftig?

            Op de verpakking misschien? Er zijn nogal veel natria middeltjes van bayer.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X