Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

extreme vorm van meeldauw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    extreme vorm van meeldauw

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik heb een extreme vorm van meeldauw heb nu ingespoten met bayer tegen meeldauw. het is wel midner geworden mijn plant staat nu 8 weken in de bloei dus heb nog 4 weken te gaan klopt het door extreme meeldauw in een erg kompakte top dan toprot onstaat en hoe kan ik dat merken dat ik toprot krijg dit is voor mij nieuw dus bedankt voor enige reacties.

    mvg

    #2
    Re: extreme vorm van meeldauw

    Foto's? Misschien is het wel geen meeldauw maar gewoon trichomen. Die fout is al eens vaker gemaakt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: extreme vorm van meeldauw

      Yep. Meeldauw in de toppen is toch einde verhaal, dan hoef je niet op rot te gaan wachten.
      Plaats eerst even wat fotootjes voor je gaat hakken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: extreme vorm van meeldauw

        Yo kijk hier eens naar misschien heb je er wat aan: http://www.youtube.com/watch?v=S7jE7qzfgQs

        Comment

        Bezig...
        X