Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

top met bloemetjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    top met bloemetjes?

    Korting op 420shop
    Hoi, nu ik er bij nadenk had ik dit beter in 'overig' neer kunnen zetten... wellicht kan/wil een admin dit nog verplaatsen? Anyway; het lijkt erop dat 1 van mijn planten een soort van bloemetjes op de hoofdtoppen heeft. Het is een white widow net zoals de andere twee. Deze plant was eerst een 'mongooltje' met sterk gekromde bladeren maar dit trok zich recht na een week of twee en de plant is toch nog correct verder gaan groeien. Het lijkt alleen op de hoofdtoppen te zijn, op andere toppen en verder naar beneden ziet het er goed uit met haartjes zoals op de tweede foto te zien is. Het geen mannetje. De plant is net zo groot en vol als de rest. Zou het wellicht om een bestoven vrouwtje kunnen gaan? De planten staan in een kweektent in verbinding met de buitenlucht. Alvast dank.

    top1.jpgtop2.jpg

    #2
    Re: top met bloemetjes?

    als dat ene vrouwtje zou bestoven zijn zijn ze allemaal bestoven....
    het is ook niet echt duidelijk te zien, mss wat foto's in het donker en wat duidelijker dichter tegen de top.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: top met bloemetjes?

      Lijkt wel een herma. Kun je geel-achtige banaanvormpjes herkennen in die top? Zouden ongeveer 3-5mm lang moeten zijn. Als je die ziet, dan heb je een hermafrodiet die rijp is voor de kliko.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: top met bloemetjes?

        Yep, lijkt hermafrodiet.
        Maak eens wat foto's zonder dat vieze gele licht ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X