Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Af northern lights onder de meeldauw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Af northern lights onder de meeldauw

    Korting op 420shop
    Hey plantenfluisteraars. ik heb nog vier autoflowers buiten staan waarvan er twee onder de meeldauw zitten. Deze planten zou ik kunnen oogsten maar ik vraag me af of de meeldauw zich dan nog uitspreid(tijdens het drogen).is het verstandig om ze te laten staan en de meeldauw op een of andere manier te bestrijden en pas te oogsten als het weg is of gewoon zo snel mogelijk oogsten? het begint al in de bloemen te komen en alles. spuiten is ook geen optie meer denk ik aangezien er al flinke toppen in zitten... heb er zelfs een waaier bij staan die de wind mooi door mn plantjes blaast maar het mag allemaal niet baten... Alvast bedankt voor de hulp

    #2
    Re: Af northern lights onder de meeldauw

    Dat gaat na het knippen gewoon door.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Af northern lights onder de meeldauw

      Dat is niet wat ik wilde horen maar waarschijnlijk wel de waarheid idd... geen tips verder??
      thnx

      Comment


        #4
        Re: Af northern lights onder de meeldauw

        post eens een foto

        Comment


          #5
          Re: Af northern lights onder de meeldauw

          Hey ik stem in met de mede kwekers,

          autoflowers zijn nogal erg gevoelig en dauw is iets wat snel voorkomt bij deze genre soorten,

          met deze plant ben je zowiezo al te laat,maar voor de toekomst bij het begin stadia ga ik je nueen manier vertellen,
          zodat je plant gewoon kunt afbloeien zonder deze verloren te laten gaan door meeldauw,

          aangetast blad zal niet genezen! Wel in een bevries fase komen,waarbij de meeldauw waordt stil gelegd.
          Maar niew blad zal geen meeldauw meer hebben!

          Sillinal van ecostyle,dat heb je nodig en NO BURN.
          met deze 2 samen,kun je echt je meeldauw stil leggen en je niewe bladeren weer gezond laten zijn.
          en je plant laten afbloeien, er zijn zelfs kwekers die op deze manier van de meeldauw zelfs afkwamen

          ik heb in het verleden ook met bayer gemaild,helaas was er geen infoomtrent cannabis en hun producten,
          dus ik ben zo vreg geweest en heb toen gemaild dat het om cannabis sativa plant ging die ik ook als souvenir kreeg,
          en daar werd me gezegd dat hun geen producten voor cannabis hadden,toch wel raar dacht ik zo als elke growshop bayer pruducten in hun assortiment heeft,maar schijnbaar mogen ze niet erop ingaan.

          maargoed hoop dat je er wat aan hebt,

          gr staff

          Comment


            #6
            Re: Af northern lights onder de meeldauw

            Kaliwaterglas. Werkt, is goedkoop en verband geen blad zoals silinal me wel geflikt heeft.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X