Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

toprot tijdens drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toprot tijdens drogen

    Korting op 420shop
    goeie avond mensen,

    misschien is het al vaker gevraagd, maar ik heb tijdens het drogen een klein beetje toprot gevonden.
    Ik heb gelijk de hele top in allemaal kleine topjes geknipt, en de topjes waar het in zat verwijdert.
    Nu is eigenlijk mijn vraag of het kwaad kan als er evt. nog een topje met beginnende rot tussen de overige topjes ligt te drogen.
    Slaat dit bijvoorbeeld over naar ongerotte topjes.

    Gr J.

    #2
    Re: toprot tijdens drogen

    toppen met rot niet laten drogen, de rot er ruim uit weg knippen en goed in de gaten blijven houden.
    de rot lekker in de kliko gooien...
    p.s. stel je even netjes voor op het members introductie topic
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: toprot tijdens drogen

      Toprot slaat idd over. Dus het is best belangrijk om alle rot goed weg te knippen zodat er niet nog meer rot komt.
      Zodra een top droog is kan die niet meer wegrotten zomaar.

      Comment


        #4
        Re: toprot tijdens drogen

        bedankt voor de reacties,

        ik heb voor wat ik weet alle rot weggeknipt, en de "grote hoofdtop" waar de rot in zat in allemaal kleine topjes geknipt.
        Deze liggen nou in een droognetje te drogen met ruimte ertussen.
        Kan dit nou nog overslaan mocht er nog ergens rot zitten bedoelde ik eigenlijk. Via de lucht ofzo.
        dat het verder gaat rotten op de plek waar de rot zat begreep ik.
        vandaar dat ik alles in kleine stukjes heb geknipt, dat als het er nog in zou zitten dat het beperkt blijft tot een klein topje.

        groeten J

        Comment


          #5
          Re: toprot tijdens drogen

          Rot is er in gekomen via de lucht, en rot zal verspreiden via de lucht.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: toprot tijdens drogen

            Bedankt LR2,

            heb gelijk alle mogelijk besmette topjes weg gehaald en apart gelegd.

            gr J

            Comment

            Bezig...
            X