Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rare toppen met witte vlekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rare toppen met witte vlekken.

    Korting op 420shop
    Op 2e pinksterdag heb ik een zaadje MASTER KUSH ontkiemt. De plant groeide als kool en is binnen korte tijd uitgegroeid tot een op het oog ziende gezonde plant van circa 2 meter. De plant staat al ongv 5weken in bloei. Echter zijn sommige toppen anders dan normaal. De toppen die bovenaan de takken zitten zien er gezond uit. Daarentegen zien de toppen onder aan de takken er raar uit. Ze hebben een rare vorm en bevatten witte vlekken. Ook zijn sommige stengels waar de toppen aan zitten wit. Mijn vrienden, die ook allemaal 1 of 2 planten hebben en al enige ervaring hebben, weten ook niet wat het is.

    Mijn vraag dan ook: weet iemand wat het is en hoe ik het kan verhelpen

    Bvd,

    Medekwekwr
    Bvd,
    Attached Files

    #2
    Re: Rare toppen met witte vlekken.

    Ziet er uit als meeldauw, dat kun je niet meer bestrijden/verhelpen. Die toppen knip je dus zo snel mogelijk weg, en vervolgens deponeer je ze in de kliko.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Rare toppen met witte vlekken.

      Dit gedeelte van het forum is om jezelf voor te stellen. Stel je vragen in de juiste sectie, dan heb je meer kans op reacties!

      Succes met de kweek en veel plezier op het forum!

      Topic verplaatst.

      Lees de belangrijke topics van het forum nog even door:
      F.A.Q.-helpdesk
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Rare toppen met witte vlekken.

        Denk ook meeldauw. Verder ruim dat dode blad op wat in je pot licht. Dat is een broedhart voor schimmels!

        Comment


          #5
          Re: Rare toppen met witte vlekken.

          Volgens mij eveneens meeldauw : heb al iets gelijkaardigs gezien bij mijn tomatenplanten.

          Comment


            #6
            Re: Rare toppen met witte vlekken.

            Ik denk ook meeldauw als je r vroeg bij bent kan je t proberen te bestrijden met een oplossing van water met melk maar als t al op je toppen zit dan is t over

            Comment


              #7
              Re: Rare toppen met witte vlekken.

              ja ga een nieuwe start doen hier valt heel wat te leren

              Comment

              Bezig...
              X