Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

honingdauw bestrijden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    honingdauw bestrijden

    Korting op 420shop
    Wat is een goeie manier om honingdauw op te ruimen voordat het andere schimmels aantrekt? Een snelle google op honingdauw bestrijden levert Previsan op. Iemand daar ervaring mee?

    Zie maar weinig verkooppunten en de enige plaats waar ik zo een prijs zie is behoorlijk hoog voor 5 liter. Dat moet je vervolgens nog verdunnen 1 op 100 dus goed voor 500 liter, veel te veel. Jammer dat ze geen kleinere verpakking hebben, dan zou ik het zo uitproberen.
    Last edited by alain10; 15 October 2016, 13:45.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: honingdauw bestrijden

      Al eens ooits echte honingdauw of valse meeldauw op cannabis waargenomen? neen he, je ziet spoken.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Al eens ooits echte honingdauw of valse meeldauw op cannabis waargenomen? neen he, je ziet spoken. je kan overijverig zijn en dan straal je die negatieve energie af op je niks vermoedende plantje.

      Natuurlijk is er meer tussssen hemel en aarde, maar wat dah nu met planten kweken van doen hen is me bijster

      Comment

      Bezig...
      X