Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

actief creative wietsoort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    actief creative wietsoort

    Korting op 420shop
    welke vinden jullie de beste wietsoort op het vlak van euforie en creatief zijn? ik ben niet echt meer op die wiet dat mij zo tam / loom maakt dat ik uren in de zetel kan zitten. Sour diesel vind ik wel goed maar wat bestaat er nog allemaal

    #2
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      omdat ik deze week binnenkweek had gerookt en die was echt niet goed qua effect, suf flauw en tam

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Elk wietje is anders. jij kan een White widow kweken die top top is terwijl iemand anders van dezelfde zaadjes een matig widowtje kweekt.

    #3
    Iets van 80.000 soorten.

    Comment


      #4
      ak12 zoals Italbri al zegt is het effect per persoon verschillend.
      Het is wel zo dat bep strains, (sativa's), het effect hebben dat jij zoekt.
      Ook hybrides van sativa x indica kunnen dit effect hebben, maar meestal kom je daarachter met uitproberen.

      Kijk ook bij de "zaadboeren" op hun websites, daar omschrijven ze de effecten van hun soorten, en daar kan je dan uit kiezen,

      ​​​​​​​Succes met de zoektocht

      Comment


      • ak12
        ak12 commented
        Editing a comment
        ja ik koop van barneys farm . heb de tangerine dream op het oog

      #5
      Dat is vooral een nietsoort. Blowen
      ​​​​maakt tevreden en tevreden mensen zijn lui.
      Veranderingen komen voort uit ontevredenheid dus als je echt wat van je leven wilt maken kan je beter niet de hele dag aan een pijp hangen.

      Nou ben ik ook meer een wietmisbruiker dan een spaarzame gebruiker.
      Schade.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • ak12
        ak12 commented
        Editing a comment
        ps; ik ben niet een dagelijks blower. ik zoek een verfrissende strain die mij niet in slaap doet vallen of lui aanvallen ontwikkelt die ik meestal krijg als ik een jointje knal.
        iets waarmee je buiten kan wandelen of erna nog iets actief kan doen zonder lui gevoel

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment

        De beste en meeste uitvindingen worden ten tijde van oorlog gemaakt ja. Beste muziek komt van 'ontevreden' muzikanten
        Enz

      #6
      Zoals al eerder opgemerkt is dat niet voor iedereen hetzelfde maar voor het effect wat jij zoekt zul je moeten zoeken een Sativa (dominant) soortje

      Voor mij is dat op dit moment de BlackWidow van wietzaadjes.nl huismerk (Sativa dominant) en als ik wil bankhangen de WhiteWidow (Indica dominant) ook huismerk van dezelfde leverancier
      2e
      3e

      Comment


        #7
        Somango schijnt heel mellow te zijn.
        De Bloemen Van Bri

        Comment


          #8
          Gewoon minder in je jointje doen, of cbd soort roken.

          Comment


            #9
            Wiet is voor mij in elke vorm een creativiteitkiller.
            Ik ken tientallen mensen die er positieve effecten van hadden in het begin, ik zelf ook, daarna werkte het juist averechts. De mensen die blowden voor hun creativiteit zijn daar inmiddels allemaal mee gestopt en ze produceren inmiddels meer dan dat ze deden toen ze stoned waren.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #10
              Jup. Wat LR2 zegt ervaar ik zelf ook zo.
              In het begin van blowen, eerste jaar ofzo. Dan heb je die positieve effecten. Actief, lacherig licht etc...
              Als je langer gebruikt gaan die effecten vanzelf weg, en word je er alleen nog maar lui van

              As en toe een kleine hasj joint wil bij bij nog wel eens wat actief voelen..
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #11
                Ik ga erg goed op Blue Dream van huismerk en ook Fastbud van Spliff maakt me aardig actief. Als ik van deze 2 rook word ik redelijk productief en scherp.

                Wat ik hierboven lees gaat voor mij niet op. Ik ben natuurlijk geen doorgewinterde blower als de heren hierboven.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                Comment


                  #12
                  zoals hierboven al vermeld sativa of hybride
                  een beetje geluk , zo heb ik al heerlijke lemon haze gehad maar ook al rotslechte .
                  heerlijke AK maar ook al slechte ,...planten van dezelfde strain kunnen verschillen .
                  Afwisseling doet het ook wel . Gewenning , te lang hetzelfde wietje stompt ook af

                  Comment


                    #13
                    Ik vind Critical x Jack Herer een lekker actief soortje. Green Crack ook.

                    Comment


                      #14
                      Is de bloeiduur niet meer bepalend om het effect te bepalen ? Vroeger oogsten, actiever, later , stoned en couchlock ? Excuses als dit ook al gezegd is...
                      Last edited by Wesley pipes; 12 November 2020, 10:00.
                      Ganja always does the trick.

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Dat is misschien wel verschillend per persoon, maar mijn ervaring is dat je dat beter meteen kunt besluiten als je zaden gaat kopen.
                        Wil je een licht wietje, koop geen Amnesia, wil je wat zwaarder, dan is het misschien wel een goeie keus.

                        Je kunt (bijv.) een Amnees wel eerder oogsten, maar ik vind dat geen fijne high, ik vind dat een beetje onbetrouwbaar.
                        De ene keer valtie goed, lekker licht, en de andere keer is het een up-en-down rollercoaster.
                        Te vroeg oogsten levert (voor mij) een onregelmatige high op, de duur is ook een stuk korter, niet zo fijn.
                        Ik ga ook sneller fout op vroeg geoogste wietjes.

                        Zou je daarentegen een soortje kiezen met in de basis al een laag THC gehalte, dan kun je die wel goed afbloeien en krijg je (in mijn beleving) een veel fijnere high die ook wat langer en stabieler aanhoudt.

                        Dit is niet op wetenschap gebaseerd, puur mijn eigen beleving.

                      • Wesley pipes
                        Wesley pipes commented
                        Editing a comment
                        Ah dus je kan de lichtste soorten niet plotseling zwaar maken door laat te oogsten , en bij te vroeg oogsten verknoei je smaak en beleving.is een fout die ik al paar keer gemaakt heb.. slechte geur, denk dan , zal wel beteren met curen , maar er gebeurt niks na een maand.. te vroeg oogsten is dus zeker geen optie om actievere wiet te verkrijgen. Is jammer ook wanneer ik al die tijd geinvesteerd heb , en overblijf met een onafgewerkt wietje, thx !

                      #15
                      Jack Herrer 'werkersweed', creatief en go-get-them
                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                      Comment

                      Bezig...
                      X