Mooiste Mannetjes.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #1

    Mooiste Mannetjes.

    Korting op 420shop
    In het Topic "Deel hier je mooiste Budshot" had QnQ deze foto geplaatst.

    PurpleRain.070910.006.JPG

    Ik ben best gecharmeerd van de looks van deze aantrekkelijke vent.

    Ik vind ook dat op een hobby forum als Jointjedraaien, de man zeker niet vergeten mag worden.
    Lijkt mij leuk om ook een Topic te hebben om de Mannetjes eens in het licht te zetten.

    We hebben namelijk allemaal ons zaad aan zowel Dames als Heren te danken.

    Helaas had ik aan het begin van dit jaar, geen interesse in een Mannetje, dit zal echter spoedig veranderen.
    Ik zou bijvoorbeeld best eens een zadenronde willen doen, echter, hoe herken ik nu een goeie man?

    Ik denk dus echt, dat een topic hierover niet mag ontbreken.


    Buiten foto's lijkt het me handig eens wat dieper in te gaan op de behoeften van een Mannelijke plant.
    Wat zijn de gunstige en minder gunstige eigenschappen.
    Kortom alle info is gewenst.

    Dus zadenkwekers en/of (on)geluksvolgels laat wat van je horen.
    Topic is open voor sharing.
    Last edited by Escargot; 11 September 2013, 13:24.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
  • Vermillion
    Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 22

    #2
    Re: Mooiste Mannetjes.

    Dat is zeker een mooie plant!

    Comment

    • Mr Black Cat
      Advanced Stoner
      Member
      • Sep 2013
      • 55

      #3
      Re: Mooiste Mannetjes.

      Caramel Candy Kush male geselecteerd op resin productie en grow snelheid.
      De pollen zijn opeen hindu Kush dame gegaan.





      Best Wishes.
      Black Cat.
      *“Silence is a true friend who never betrays.” Confucius*

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #4
        Re: Mooiste Mannetjes.

        Wouw Fotograferen is duidelijk een grote hobby van je.

        Ik zag ook de vrouwtjes van je passeren, heel aantrekkelijk allemaal.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #5
          Re: Mooiste Mannetjes.

          Ooh ik ben er toch al???

          Haha nee grapje :p

          Mooie pics (y)

          Comment

          • SpeesCees
            Banned
            • Mar 2012
            • 56

            #6
            Re: Mooiste Mannetjes.

            Tja... een man plant kan er ook erg mooi uitzien.
            Maar feit blijft dat je veel kliertjes ziet maar er komen geen harsdruppeltjes uit.
            Het is ook voor serieuze kwekers, die genetisch goed onderlegt zijn, moeilijk om de juiste man te kiezen voor bevruchting.
            Persoonlijk doe ik het volgende : Ik zaai zaad in en laat alleen de vrouwen staan. 10-12 dagen later zaai ik er zo'n 20-30 in en haal daar na 18 dagen de beste en meest ontwikkelde snelle man uit. DIE... gaat voor de bevruchting zorgen van de al aanwezige vrouwen.
            Dat is de manier om rustig je man te kunnen selecteren die niet alleen goed ontwikkeld is maar ook SNEL !
            Met die man bevrucht ik dus de vroeger gezaaide vrouwen.
            Resultaat is veel meer zaad omdat de geselecteerde man uit de tweede ronde pas bevrucht als de vrouwen VOL in bloei staan.
            Hoe dan ook... het BLIJFT proberen en je moet los van goede ogen ook wat geluk en groene vingers hebben.

            SpeesCees

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Mooiste Mannetjes.

              Of was het niet zulksoort topic?

              Dan weer wat graven in de scalp;

              Wat mij opvalt, maar wat NIET als feitelijk te benoemen is, door ieder jaar wat mannen te laten staan:
              - Kerels groeien sneller, langer en dunner. -> vaak ongezonde indruk
              - Minder blad
              - Werpen snel ballen af bij problemen (dit laat wél de bal-steel (steelbal?) zitten! Makkelijk te verwarren met vrouwelijke meeldraden)
              - De bloei is enigszins onregelmatig, de ene dag klappen 10 ballen open, de andere dag geen een.
              - Mannen hebben over het algemeen vaker voorbloei die lijkt op ontwikkelende nieuwe scheuten, inclusief wat blad.
              - Ik heb in tegenstelling tot speescees wél resin/harsproductie gehad op mannen. Vooral de Thai/sativa kant hebben erg plakkerige stelen. Zo plakkerig dat ik er een hasjbolletje van kon rollen.
              - Mannen in bloei kunnen extreem slecht tegen droogte.
              - Ook mannen kunnen verkleuren.
              - Bloei is sneller, een man is na drie-vier weken uitgebloeid. Een dame, dat weten we inmiddels wel.
              - Nog meer? Ik kan bevestigen dat speescees zijn methode beter werkt dan de mijne. Enthousiast als ik ben, trek ik het stuifmeel bij de eerste week bloei al uit de vriezer. Resultaat is: 10 zaadjes maximaal per top, onderin.
              - In slechte omstandigheden gaan de kerels het hardste
              - Je weet pas dat het een man is, als je de tekenen herkent. Daarvoor zijn plaatjes op google te vinden. Ik weet dat sommige verdwaalde lezers hier zoeken
              - Mannen vertakken minder en zijn onder 18W spaarlampen lang in leven te houden. Mijn record staat op 4 maanden groei.
              - Bij mannen treedt minder verhouting van de steel op.

              Let wel, dit komt uit 8 jaar observatie, niet uit wetenschappelijk onderzoek. Deze puntjes kunnen anders uitpakken in elk geval.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #8
                Re: Mooiste Mannetjes.

                Hola een hoop informatie, kan de pic helaas niet zien.

                Ik ben vooral geïnteresseerd in het kweken van Sensi natuurlijk.

                Echter ik heb wel gezien dat deze hobby enorm wijd verspreid is.

                Ik zie op het forum wel ééns hele negatieve benamingen voor de man.
                Toch dacht ik toen ik de foto van QnQ zag, bedacht ik, dat de man wel heel erg belangrijk is.

                Ik wil zo breed mogelijk geïnformeerd zijn over de dingen waar ik mee bezig ben.
                Als ik bijvoorbeeld zaden ga kopen, waar moet ik op letten, wat voor vragen kan ik stellen.
                Waar kan ik over spreken en wat is uit de boze.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #9
                  Re: Mooiste Mannetjes.

                  V.O.M.


                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Mooiste Mannetjes.

                    Wijsneus of niet, foto's van mannen ging dit over.
                    In een foto-topic scrollt toch iedereen over dat gewauwel heen.

                    QNQ2013136.jpg
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #11
                      Re: Mooiste Mannetjes.

                      wat ben je daar mee van plan Q ??
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Mooiste Mannetjes.

                        Oprokeuh gvd !
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #13
                          Re: Mooiste Mannetjes.

                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: Mooiste Mannetjes.

                            Nou kom op Vale plaats is mooie foto van een man
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: Mooiste Mannetjes.


                              Last edited by Jointjedraaien; 14 September 2013, 23:51.

                              Comment

                              Bezig...