Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis soorten met hun namen en smaken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis soorten met hun namen en smaken

    Korting op 420shop
    Beste JD leden,


    Met al die 'rare' namen die ontwikkelaars geven aan hun nieuw gekweekte soort vroeg ik mij af of dit ook echt realistische is. Zo zie je vaak dat er namen worden bijgeplakt die wat moeten zeggen over de smaak, als strawberry, chocolope, bubblegum. Nu is de dus de vraag: is dit geen marketing truc? Of smaken zij echt zo? Of geeft het toch geen placebo effect? Zo vond ik dit op het internet:

    http://www.latimes.com/business/la-f...711-story.html

    Met teksten erin die luiden:

    Pot has always commanded an abundance of nicknames. But with legalization taking it out from the shadows, purveyors of the pungent herb are christening their newest strains with the care of commercial marketers.

    Several years ago, they crossed a strain called OG Chocolate Thai with another called Cannalope Haze. They called it D Line because the test plant was labeled with the letter D. It drew no interest. So they renamed it Chocolope.

    Wat denken jullie?


    #2
    Re: Cannabis soorten met hun namen en smaken

    Hoe smaakt wiet?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            #6
            Re: Cannabis soorten met hun namen en smaken

            Ik denk dat we het inderdaad op beide kunnen houden. Zal bij enkele een kern van waarheid in zitten. Maar je ziet natuurlijk alle smaken voorbij komen.

            "Back in the day, you'd see a dope dealer selling a 20-pack [20 pounds of marijuana] and they'll say, 'I have the right to name it because this is my market, so I'm going to call it Cotton Candy Spunky' or whatever you want to call it," said one of the company's owners, Don, who declined to give his last name. "That mentality hasn't changed. They now have dispensaries."

            Binnenkort maar de cherry bomb proberen.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis soorten met hun namen en smaken

              Als je vaped smaak je toch wel best die smaken. Zo smaakt mijn herijuana serieus naar citrus vb.

              Volgende soortje zal bubblegum worden, zal je laten weten of het naar een chiklet smaakt
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #8
                Re: Cannabis soorten met hun namen en smaken

                Dat zou top zijn wanneer je mij daarover op de hoogte kan houden Nu is het duidelijk dat de citrus smaak naar boven komt, nu andere nog

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis soorten met hun namen en smaken

                  Ik heb op deze moment een 7 tal verschillende soorten in weckpotten en die ruiken en smaken allemaal anders. Die nu in de tent staan net hetzelfde. Vaak ga ik dan naar de beschrijving kijken en dan klopt het min of meer wel. Maar vraag mij zelf niet van het te beschrijven want dat is wel iets anders. Met eten net hetzelfde.

                  Citrus is bekend, dat vind je in veel soorten terug.

                  Comment

                  Bezig...
                  X