Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is een makkelijke soort voor binnen + beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaden: Wat is een makkelijke soort voor binnen + beginner

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een tent, en heb nog niet zoveel ervaring, wat is de soort die het meeste opbrengt in gewicht en wat is de soort die het makkelijkste kweekt?

    Je bent beter met indica zeker, omdat die kleiner zijn?

    Ik kweek nu met Bubble Gum.

    Mvg Manfred
    Last edited by Manfred; 4 March 2018, 15:40.

    #2
    Ik vraag mij dat ook af. Ik denk autowhitewidow is beste. Die bloeien automatisch ook goede opbrengst denk ik. En snel oogsten

    Comment


      #3
      Ik denk geen autoflowers, die zijn niet sneller dan normale planten (met 3-4 weken groei) en je bespaart nogal veel elektriciteit als je slechts 12 uur belicht, ten opzichte van 18 uur voor AF's. Voor de rest is vrijwel alles even makkelijk.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Ik heb er zelf geen ervaring mee maar White widow zou een van de meest easy te groeien soorten zijn. Dit ben ik meerdere keren tegen gekomen online.

        Comment


          #5
          wat is een gemakkelijke soort?
          elke plant heeft licht, lucht, water, warmte en een medium nodig om te groeien en bloeien in de natuur
          nu kunnen wij de natuur zo getrouw mogelijk nabootsen en manipuleren op velerlei manieren
          door dagelijks je dames nauwlettend in het oog te houden en veel liefde te geven ben je goed gestart
          eerst moet je keuze maken welk medium (keuze genoeg)
          ik gebruik tot hiertoe gewone universele voorbemeste tuinaarde met perliet
          en ik gebruik enkel plagron terra groei en bloei tot ik de beginselen goed onder de knie krijg
          experimenteren doe je gestaag kweek na kweek en steeds leer je bij en ga je verder daarin
          ik ben nu op einde derde kweekje en opbrengst word steeds beter
          maar de grammen hebben niet zoveel belang wel de kwaliteit ervan en de voldoening dat je iets rookt wat je zelf gekweekt hebt
          en veel verslagen lezen en de raad en ervaring van ervaren kwekers goed opvolgen dan kom je er wel
          succes

          Comment


            #6
            Pure power plant? Waar is de tijd he?

            Comment


              #7
              Rode pepers doen het bij mij altijd goed, weinig verzorging nodig, beetje water en voeding, beetje paars licht en geeft prima opbrengst. Hoewel de Madame Jeanette ook wel een prima opbrengst geeft, alleen duurt die wat langer voordat er vruchten aankomen. Kauwgom kweken heb ik geen ervaring mee.

              Opbrengst is over het algemeen niet afhankelijk van de soort die je zet, maar van zaken als licht, ruimte, verzorging, wortelgroei, etc. Er zijn zeker soortjes die makkelijker zijn dan anderen (of misschien zijn er eerder soortjes die moeilijker zijn dan anderen), maar alles is en blijft afhankelijk van de kweker, ongeacht wat voor plant je zet.
              1e kweek - Mohan Ram (Done)
              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

              Comment


                #8
                nieuw en gelijk een 240 tent !

                makkelijke soort , iets van max 8 - 9 weekjes , als je een nieuwe kweker bent lijkt mij het makkelijkste

                dus met je bbg zit je wel goed

                sativa soortjes van 12 weekjes is meestal iets lastiger , reden , de meesten hebben steeds probs in week 4 bloei , en ja als je dan nog dikke 8 weekjes moet , kan het wel eens gaan tegen slagen !

                dus leer eerst kweken met korte soortjes voordat je lang bloeiers gaat nemen , al dat ik denk dat dit niet uw bedoeling is

                groetjes en gl

                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  als je een gemakelijk soortje wil kweken die goed tegen temperatuurs schommelingen kan en die goed tegen schimmels en ziekten kan
                  en die een grote opbrengst geeft zouw ik je critical aanraden in al die jaren zet ik ze nu en dan eens soms in de zomer ook buiten bij de autoflowers
                  en ik ben er gek op is een indica soortje waar ik altijd lachkicks van krijg zijn super planten wat ook makelijk kweekt zijn berry bombs van bomb seeds daar heb ik mooi cola's mee gekregen en ook zeer makelijk te kweken met grote opbrengst deze zakten op het einde bijna door hun stengel van het gewicht
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment

                  • smoker2002
                    smoker2002 commented
                    Editing a comment
                    @Rreppellsteeltjam je idd Berrybomb je herinnert nog mijn eigen fout in mijn hoofdtittel van de kweek van de Berry Bombs lol
                Bezig...
                X